Już po raz kolejny McDonald’s częstuje swoich Gości poranną kawą za darmo. Przez dwa tygodnie restauracje zapraszają wszystkich w godzinach porannych do spróbowania aromatycznej 100% Arabiki mielonej i parzonej zawsze bezpośrednio przed podaniem. Do wyboru są trzy rodzaje napojów kawowych – mała kawa biała, mała kawa czarna oraz małe cappuccino – serwowanych w opakowaniach na wynos. Dzięki temu można rozkoszować się kawą na miejscu, w restauracji, lub zabrać na zewnątrz i popijać w drodze do pracy, szkoły bądź w podróży. Co ważne, każdy Gość otrzyma kawę za darmo bez konieczności dokonywania jakiegokolwiek zakupu.
Mieszanka ziaren używana do przygotowania kawy w McDonald’s została stworzona specjalnie na zamówienie firmy. Są to pochodzące z Brazylii i Ameryki Centralnej starannie wyselekcjonowane ziarna najstarszego i najszlachetniejszego gatunku kawy – Arabika. Gatunek ten charakteryzuje się lekko kwaskowatym smakiem oraz intensywnym aromatem. Ziarna używane w restauracjach sieci pochodzą z plantacji posiadających Certyfikat Rainforest Alliance, który potwierdza, że kawa jest uprawiana z poszanowaniem środowiska naturalnego i praw farmerów.
Zobacz również
Promocja będzie obowiązywać we wszystkich lokalach McDonald’s w Polsce od 13 do 26 października 2014 roku w godzinach porannych. Z oferty darmowej kawy będzie można skorzystać w godzinach serwowania menu śniadaniowego (a w przypadku restauracji bez oferty śniadaniowej od momentu otwarcia restauracji) do godziny 10:30, a w soboty i niedziele do 11:00.
Kampania trwa od 10 października i obejmuje 10- oraz 30-sekudnowe spoty telewizyjne, kampanię w radio, materiały POP w restauracjach, kampanię na monitorach LCD na stacjach metra i w autobusach na terenie Warszawy, a także komunikację na Fanpage’u marki.
Kreacja: DDB Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreacja Facebook: DDB Socials i Tribal DDB
Zakup mediów: OMD
Komunikacja w mediach i na Fanpage’u marki: 24/7Communication
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska i na stronę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing