McDonald’s, podążając za postanowieniami programu MyMcDonald’s Rewards, stworzy specjalny zespół ds. obsługi klienta. Będzie on odpowiedzialny za analizę danych, cyfrowe zaangażowanie klientów, marketing w skali globalnej oraz ogólny rozwój sieci restauracji. Na czele zespołu stanie Manu Steijaert, który jest związany z firmą od 2001 roku.
W związku z pandemią zmianą uległy przyzwyczajenia i potrzeby klientów restauracji, zatem McDonald’s podjął starania, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom swoich klientów. Sieć restauracji w ostatnim czasie udoskonaliła rozwiązania cyfrowe usprawniające działania restauracji i punktów McDonald’s Drive-Thru na całym świecie. Od teraz specjalny zespół ds. obsługi klienta dodatkowo wspomoże restauracje w dążeniu do lepszej komunikacji z klientami, a w rezultacie do zapewnienia im lepszej obsługi, także tej cyfrowej.
Zobacz również
– Utworzenie zespołu Customer Experience wzmacnia zdolność McDonald’s do przewodzenia branży w przewidywaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów na każdym etapie podróży marki, która coraz bardziej wykracza poza ściany fizycznej restauracji poprzez cyfrową dostawę i Drive-Thru – twierdzi Chris Kempczinski, dyrektor generalny McDonald’s.
Firma planuje zainwestować około 500 milionów dolarów na modernizację blisko 1200 krajowych restauracji, aby zoptymalizować usługi drive-thru, dostawy i zamówienia online. Wśród nowych rozwiązań restauracji McDonalds ma pojawić się na przykład opcja witania po imieniu członków programu Rewards podczas korzystania z usług punktów drive-thru. Klienci należący do programu lojalnościowego otrzymają także spersonalizowane promocje pocztą e-mail po odebraniu zamówionego posiłku. Podobne rekomendacje będą pojawiały się również w sklepach, kioskach McDonald’s, cyfrowych tablicach menu oraz w aplikacji mobilnej McDonald’s, która zrzesza już ponad 40 milionów aktywnych użytkowników.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach