McDonald’s kierując się strategią stałego poszerzania dostępności swojej oferty wprowadził w lipcu tego roku usługę dowozu swoich produktów. Pierwszym rynkiem oferującym takie rozwiązanie była Warszawa. Teraz z opcji dostawy w aplikacji UberEATS mogą korzystać również mieszkańcy Poznania.
Dostawy są realizowane w godzinach 11:00 – 23:00. Obsługuje je 9 restauracji McDonald’s. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEATS mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu.
Zobacz również
– Od 1 lipca we współpracy z UberEATS ruszyliśmy z ofertą zamawiania naszych produktów z dostawą. Dzięki temu nasi goście mogą korzystać z McDonald’s bez konieczności wychodzenia z domu, biura, czy imprezy – mówi Krzysztof Kłapa dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska.
– Warszawiacy docenili tę formę korzystania z usług McDonald’s, więc mamy nadzieję, że mieszkańcy Poznania będą równie często zamawiać nasze produkty z dowozem. Cieszymy się, że dzięki usłudze zamówień z dostawą możemy oferować coraz większej liczbie naszych gości kolejny poziom udogodnień – dodaje Krzysztof Kłapa.
Dostawa to tylko jeden ze sposobów w jaki McDonald’s wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. W tym roku w całej Polsce McDonald’s zakończył z sukcesem proces wprowadzania do restauracji multimedialnych kiosków zamówieniowych, a od kilku miesięcy w niemal wszystkich lokalach na terenie kraju działa usługa personalizacji składu wybranych burgerów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zapraszamy na fanpage McDonald’s Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing