McDonald’s serwuje burgery w opakowaniach, z których rozbrzmiewa muzyka Mozarta

McDonald’s serwuje burgery w opakowaniach, z których rozbrzmiewa muzyka Mozarta
Portugalski oddział McDonald’s 25 września wycofa swoją kultową linię burgerów Maestro. Zamieniając pudełko od burgerów w pozytywkę, chce sprawić by ostatnie dni, w których będą dostępne burgery, były dla klientów wyjątkowe.
O autorze
1 min czytania 2018-09-24

Linia burgerów Maestro McDonaldsa odniosła duży sukces w Portugalii. Mimo wszystko 25 września klienci będą mogli ostatni raz zakupić burgery z tej serii, zanim zostaną one wycofane ze sprzedaży, a na ich miejsce wejdzie nowa linia produktów.

Aby nadać znaczenie likwidacji burgerów Maestro, portugalski oddział McDonald’s postanowił zaskoczyć swoich klientów i wpadł na pomysł nietypowej akcji – zwyczajnie wyglądające opakowania na burgery przekształcono na pozytywki, z których wybrzmiewa muzyka Mozarta. Jakie są reakcje klientów po tym, jak otworzą pudełko? Przekonajcie się sami.

Za kreację odpowiada portugalska agencja FullSIX.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji 50. urodzin kultowego burgera Big Maca, McDonald’s przygotował szeroką gamę akcji uświetniających tę okazję.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z 50. urodzinami Big Maca, McDonald’s wprowadził na rynek kolekcjonerską walutę – MacCoina, którą będzie można zapłacić za burgery Big Mac na całym świecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Boston Pizza wpadła na nietypowy pomysł wykorzystania swoich pudełek do pizzy – można je przekształcić w samonośny stół i dzięki temu jeść potrawę w łóżku.