Linia burgerów Maestro McDonaldsa odniosła duży sukces w Portugalii. Mimo wszystko 25 września klienci będą mogli ostatni raz zakupić burgery z tej serii, zanim zostaną one wycofane ze sprzedaży, a na ich miejsce wejdzie nowa linia produktów.
Aby nadać znaczenie likwidacji burgerów Maestro, portugalski oddział McDonald’s postanowił zaskoczyć swoich klientów i wpadł na pomysł nietypowej akcji – zwyczajnie wyglądające opakowania na burgery przekształcono na pozytywki, z których wybrzmiewa muzyka Mozarta. Jakie są reakcje klientów po tym, jak otworzą pudełko? Przekonajcie się sami.
Zobacz również
Za kreację odpowiada portugalska agencja FullSIX.
PS
Z okazji 50. urodzin kultowego burgera Big Maca, McDonald’s przygotował szeroką gamę akcji uświetniających tę okazję.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z 50. urodzinami Big Maca, McDonald’s wprowadził na rynek kolekcjonerską walutę – MacCoina, którą będzie można zapłacić za burgery Big Mac na całym świecie.
PS3
Boston Pizza wpadła na nietypowy pomysł wykorzystania swoich pudełek do pizzy – można je przekształcić w samonośny stół i dzięki temu jeść potrawę w łóżku.