Od 23 stycznia br. w restauracjach sieci McDonald’s w całej Polsce dostępne są wyłącznie papierowe słomki do napojów, które w 100% nadają się do recyklingu. Podobna zmiana została wprowadzona w lokalach marki w Austrii.
Mimo przestawienia się na bardziej przyjazne dla naszego środowiska rozwiązania, popularna sieć fast foodowa musiała znaleźć sposób, by wykorzystać te plastikowe słomki, które zostały już wyprodukowane. Na ciekawy pomysł wpadł austriacki oddział McDonald’s.
Zobacz również
We współpracy z projektantami marki Poleit firma stworzyła kolekcję strojów kąpielowych, które powstały z mieszanki zrecyklingowanych plastikowych słomek oraz plastikowych odpadów znalezionych w oceanie.
Za realizację odpowiada agencja Virtue.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
The North Face przedstawia Reduce – letnią kolekcję w duchu zero waste. Ubrania stworzone w ramach nowej linii wykonane zostały ze skrawków i resztek tkanin wprost z hal produkcyjnych marki.
PS2
Marka Vans ruszyła niedawno z nową kampanią pod hasłem „The Shoebox Challenge”, w ramach której zachęcała klientów do kreatywnego recyklingu opakowań bo butach. Niektóre pomysły internautów są naprawdę zaskakujące.