Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

McDonald’s stawia na upcykling – sieć przerobiła plastikowe słomki na kostiumy kąpielowe

McDonald’s stawia na upcykling – sieć przerobiła plastikowe słomki na kostiumy kąpielowe
Austriacki oddział McDonald's postanowił w ciekawy sposób wykorzystać plastikowe słomki, które zostały wycofane z restauracji sieci w związku z nową strategią zrównoważonego rozwoju – marka przerobiła je na kostiumy kąpielowe.
O autorze
1 min czytania 2020-07-20

Od 23 stycznia br. w restauracjach sieci McDonald’s w całej Polsce dostępne są wyłącznie papierowe słomki do napojów, które w 100% nadają się do recyklingu. Podobna zmiana została wprowadzona w lokalach marki w Austrii. 

Mimo przestawienia się na bardziej przyjazne dla naszego środowiska rozwiązania, popularna sieć fast foodowa musiała znaleźć sposób, by wykorzystać te plastikowe słomki, które zostały już wyprodukowane. Na ciekawy pomysł wpadł austriacki oddział McDonald’s.

We współpracy z projektantami marki Poleit firma stworzyła kolekcję strojów kąpielowych, które powstały z mieszanki zrecyklingowanych plastikowych słomek oraz plastikowych odpadów znalezionych w oceanie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Virtue.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

The North Face przedstawia Reduce – letnią kolekcję w duchu zero waste. Ubrania stworzone w ramach nowej linii wykonane zostały ze skrawków i resztek tkanin wprost z hal produkcyjnych marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Marka Vans ruszyła niedawno z nową kampanią pod hasłem „The Shoebox Challenge”, w ramach której zachęcała klientów do kreatywnego recyklingu opakowań bo butach. Niektóre pomysły internautów są naprawdę zaskakujące.