TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

McDonald’s w nowej kampanii mówi #ZakładamyMaski

McDonald’s i Holak ponownie łączą siły w walce z pandemią. Tym razem zachęcają młodych ludzi do noszenia maseczek. W stworzonym na potrzeby kampanii utworze raper podkreśla, że wszystko jest w naszych rękach.
O autorze
1 min czytania 2020-12-01

McDonald’s Polska kolejny raz promuje bezpieczne zachowania i edukuje w czasie pandemii. W maju br. firma rozpoczęła działania „Wszystko w naszych rękach”, zachęcające do częstego i odpowiedniego mycia rąk. Z kolei na początku września wspólnie z Anną Dereszowską przygotowała „Bajki z nowym morałem”, dzięki którym tłumaczyła nową rzeczywistość i edukowała najmłodszych. Teraz marka zachęca do zasłaniania nosa i ust w nowym spocie pod hasłem #ZakładamyMaski. 

W 30-sekundowym spocie widzimy gości i pracowników sieci restauracji w maseczkach, zza których bez trudu odczytać można uśmiechnięte twarze. Bohaterem spotu jest także Holak – raper, który przygotował specjalny utwór na potrzeby kampanii. Tekst bezpośrednio odnośni się do trudnych czasów, z których możemy wyjść obronną ręką razem, łącząc odpowiedzialne podejście z troską o innych. W kolejnej fazie komunikacji, kampanię wzmocni współpraca z influencerami realizowana na TikToku. W tym celu przygotowany został specjalny filtr AR, nawiązujący do spotu. To pierwszy przykład wykorzystania tego narzędzia przez markę w Polsce.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7Communication. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj