McDonald’s słynie nie tylko z jedzenia, które serwuje, ale także z kreatywnych rozwiązań i nietypowych pozycji w menu. Tym razem restauracja stawia na menu weselne. Akcję promuje hasło „Spraw, aby Twoje wesele było niezapomniane”. Pomysł być może wydaje się abstrakcyjny, ale na pewno znajdzie swoich zwolenników.
Zgodnie z regulaminem, aby McDonald’s podjął się realizacji zamówienia, minimalna ilość produktów musi wynosić 200 sztuk. Koszt za taki zestaw to 3,5 mln rupii indonezyjskich, czyli około 950 zł.
Zobacz również
W rozmowie dla „Daily Mirror”, rzecznik indonezyjskiego oddziału McDonald’s powiedział, że restauracja posiada w swojej ofercie także możliwość stworzenia specjalnego straganu z fast-foodem podczas wesela. Dodał, że pakiet nie obejmuje możliwości zorganizowania wesela stacjonarnie w wybranym lokalu, choć warto przypomnieć, że taka opcja jest dostępna w Hong Kongu.
Tersedia berbagai pilihan paket menarik lainnya dengan minimal pemesanan 200 pcs. Psstt.. pic.twitter.com/aJhuz4BS6P — McDonald’s Indonesia (@McDonalds_ID) June 27, 2023
PS Opakowania wielokrotnego użytku z RFID rewolucjonizują funkcjonowanie francuskich restauracji fast-food
Przełomowa technologia RFID od firmy Checkpoint Systems pozwoliła całkowicie zmienić sposób działania restauracji serwujących jedzenie na wynos oraz funkcjonowanie łańcucha dostaw po wprowadzeniu zakazu stosowania jednorazowych opakowań.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2 Kreatywność sprzedaje: McDonald’s – „Mata przejmuje Maka”
W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Katarzyną Borowską, marketing manager w McDonald’s, na temat kampanii „Mata przejmuje Maka”.