McDonald’s wprowadził ofertę weselną do menu

McDonald’s wprowadził ofertę weselną do menu
Testy tego rozwiązania rozpoczęły się w Dżakarcie, stolicy Indonezji. Oferta składa się z dwóch opcji do wyboru. Jedna z nich składa się ze stu burgerów z kurczakiem oraz stu pudełek McNuggets’ów. Druga z takiej samej ilości cheesburgerów oraz paluszków z kurczaka.
O autorze
1 min czytania 2023-07-06

McDonald’s słynie nie tylko z jedzenia, które serwuje, ale także z kreatywnych rozwiązań i nietypowych pozycji w menu. Tym razem restauracja stawia na menu weselne. Akcję promuje hasło „Spraw, aby Twoje wesele było niezapomniane”. Pomysł być może wydaje się abstrakcyjny, ale na pewno znajdzie swoich zwolenników. 

Zgodnie z regulaminem, aby McDonald’s podjął się realizacji zamówienia, minimalna ilość produktów musi wynosić 200 sztuk. Koszt za taki zestaw to 3,5 mln rupii indonezyjskich, czyli około 950 zł. 

W rozmowie dla „Daily Mirror”, rzecznik indonezyjskiego oddziału McDonald’s powiedział, że restauracja posiada w swojej ofercie także możliwość stworzenia specjalnego straganu z fast-foodem podczas wesela. Dodał, że pakiet nie obejmuje możliwości zorganizowania wesela stacjonarnie w wybranym lokalu, choć warto przypomnieć, że taka opcja jest dostępna w Hong Kongu. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Opakowania wielokrotnego użytku z RFID rewolucjonizują funkcjonowanie francuskich restauracji fast-food

Przełomowa technologia RFID od firmy Checkpoint Systems pozwoliła całkowicie zmienić sposób działania restauracji serwujących jedzenie na wynos oraz funkcjonowanie łańcucha dostaw po wprowadzeniu zakazu stosowania jednorazowych opakowań.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2 Kreatywność sprzedaje: McDonald’s – „Mata przejmuje Maka”

W ramach cyklu Kreatywność sprzedaje przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2022. Tym razem rozmawiamy z Katarzyną Borowską, marketing manager w McDonald’s, na temat kampanii „Mata przejmuje Maka”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się