Najnowsza reklama fast-food przypomina widzom, że jeśli chcą wypić dobrą kawę za rozsądne pieniądze, mogą zawsze odwiedzić McCafe.
Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio, outdoorze, prasie i social mediach.
Zobacz również
Za kampanie odpowiedzialna jest brytyjska agencja Leo Burnett.
PS
Niedawno holenderski McDonald’s przygotował akcję w ramach kampanii „Always Open for Good Times”. Specjalna „promocja” trwała jeden dzień, a podczas jej trwania zaskoczono, aż 13 klientów. Następnym razem, z pewnością, zastanowisz się, co zamówić 🙂
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
60 osobowa orkiestra, która zachęcała do smakowania Maestro Burgera, znajdowała się 50 metrów od McDonald’s, w którym odbywała się akcja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Filmik został wyprodukowany przez Wefilm, postprodukcją zajęła się Captcha!
Tutaj możecie zobaczyć making Of produkcji!
PS 2
Jeśli jedna hipsterska kawiarnia to dla Was za mało, zobaczcie tutaj!