W związku z nadchodzący świętem zakochanych, a także 50-leciem istnienia kanapki Big Mac, sieć restauracji McDonald’s postanowiła przeprowadzić konkurs, w którym do wygrania jest wyjątkowa nagroda – 18 karatowy złoty pierścionek wysadzany diamentami. Stworzony on został przez projektantkę biżuterii Nadine Ghosn, a w swoim wyglądzie przypominać ma kanapkę Big Mac. Wartość pierścionka szacowana jest na 12 500 $. Aby wziąć udział w konkursie, należy zamieścić romantyczny tweet na temat kanapki Big Mac z #BlingMacContest.
PS
Zobacz również
-
Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]
-
Hashtagalek w niezwykłej sesji retro odkrywa piękno odświeżonego Hotelu Arche Nałęczów
-
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
Złoty pierścionek to nie jedyny ciekawy pomysł, który przygotował McDonald’s z okazji nadchodzącego święta zakochanych. W Newcastle w Wielkiej Brytanii restauracja postanowiła wprowadzić specjalne menu tylko na Walentynki.