Inicjatywa zakładania uli na dachach szwedzkich McDonaldów zrodziła się w głowie jednego franczyzobiorcy. Tuż za nim do akcji włączyło się kolejnych pięciu właścicieli restauracji marki. Wszystko po to, by ratować zagrożoną wyginięciem populację pszczół.
Agencja Nord DDB postanowiła dołączyć się do akcji i jednocześnie złożyć hołd tym lokalom, które podjęły wysiłki na rzecz ratowania owadów. Firma stworzyła więc ul, który wygląda jak miniatura McDonalda – jest tam nawet McDrive oraz realistycznie wyglądające wejście do restauracji i stoliki do siedzenia na zewnątrz.
Zobacz również
Ten nietypowy ul został sprzedany za ponad 10 tys. dolarów 21 maja br. na aukcji odbywającej się podczas zbiórki funduszy na cele charytatywne organizacji Ronald McDonald.
PS
Pornhub postanowił włączyć się w akcję ratującą pszczoły, w związku z czym stworzył nową, specjalną kategorię, poświęconą tym owadom – BeeSexual. Za każdy obejrzany filmik, Pornhub zapowiedział, że przekaże pieniądze organizacjom charytatywnym, które ratują te owady.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grupa Pietrzak, właściciel m. in. salonów sprzedaży Renault, Ferrari, Peugeot i Alpine rozpoczęła swoją aktywność w nowatorskim nurcie społecznej odpowiedzialności biznesu. 7 maja na dachu, należącego do spółki kompleksu budynków otwarta została minipasieka.