McHive: McDonald’s stworzył ul, który jest miniaturą lokalu marki

McHive: McDonald’s stworzył ul, który jest miniaturą lokalu marki
Wiele szwedzkich restauracji McDonalda stworzyło na swoich dachach ule, by ratować populację pszczół. Agencja Nord DDB postanowiła dołączyć się do akcji, tworząc ul, który wygląda jak miniaturowa wersja lokalu marki.
O autorze
1 min czytania 2019-05-23

Inicjatywa zakładania uli na dachach szwedzkich McDonaldów zrodziła się w głowie jednego franczyzobiorcy. Tuż za nim do akcji włączyło się kolejnych pięciu właścicieli restauracji marki. Wszystko po to, by ratować zagrożoną wyginięciem populację pszczół.

Agencja Nord DDB postanowiła dołączyć się do akcji i jednocześnie złożyć hołd tym lokalom, które podjęły wysiłki na rzecz ratowania owadów. Firma stworzyła więc ul, który wygląda jak miniatura McDonalda – jest tam nawet McDrive oraz realistycznie wyglądające wejście do restauracji i stoliki do siedzenia na zewnątrz.

Ten nietypowy ul został sprzedany za ponad 10 tys. dolarów 21 maja br. na aukcji odbywającej się podczas zbiórki funduszy na cele charytatywne organizacji Ronald McDonald.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pornhub postanowił włączyć się w akcję ratującą pszczoły, w związku z czym stworzył nową, specjalną kategorię, poświęconą tym owadom – BeeSexual. Za każdy obejrzany filmik, Pornhub zapowiedział, że przekaże pieniądze organizacjom charytatywnym, które ratują te owady.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa Pietrzak, właściciel m. in. salonów sprzedaży Renault, Ferrari, Peugeot i Alpine rozpoczęła swoją aktywność w nowatorskim nurcie społecznej odpowiedzialności biznesu. 7 maja na dachu, należącego do spółki kompleksu budynków otwarta została minipasieka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się