fot. pixabay.com
W ramach współpracy 24/7Communication zajmie się obsługą biura prasowego, a także opracowywaniem strategii komunikacyjnej firmy. Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania w obszarze Social Media oraz produkcję materiałów video dla marki.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
McVitie’s to producent angielskich herbatników. W portfolio firmy znajdują się takie produkty jak herbatniki Digestive, listki owocowe Go Ahead oraz ciasteczka dla dzieci.
Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Gorczyńską (Junior Account Manager).
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]