Mea Group z Flesz Fashion Night 2017 w ścisłym finale międzynarodowego konkursu EVENTEX

Wydarzenie modowe Flesz Fashion Night 2017 - zrealizowane zgodnie z konceptem kreatywnym i z działającymi na zmysły, a dotąd nie stosowanymi rozwiązaniami autorstwa Mea Group - jest jednym z 3 najlepszych wydarzeń w kategorii Best Live Show w międzynarodowym konkursie EVENTEX.
O autorze
1 min czytania 2018-01-30

Flesz Fashion Night 2017 zdobyło uznanie międzynarodowego jury w ramach oceny ponad 150 zgłoszeń z całego świata. Zwycięzców poszczególnych kategorii poznamy 6 marca podczas gali.

Flesz Fashion Night 2017 Autumn Glow to był jesienny spacer, na który składały się kolekcje najlepszych polskich projektantów. Wykreowany został poprzez stworzone specjalnie na ten wieczór, tworzone w czasie rzeczywistym układy kinetyczne brył (zmieniających położenie i barwy kul), muzykę i scenografię. Dzięki nim goście eventu mogli poczuć klimat jesieni. Mea Group wybrała rozwiązania, umożliwiające pokazanie w unikalny sposób każdej kolekcji, a równocześnie zachowanie spójności. Kreacje każdego projektanta wpisywały się w kolejne odsłony pełnej blasku jesieni.

Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że ten event, stawiający na wszechstronne angażowanie uczestników, działanie na zmysły, znalazł się wśród najlepszych wydarzeń 2017 roku i to w najważniejszej dla nas kategorii Best Live Show. Potwierdza to, że eventy tworzone na żywo w Polsce należą do światowej czołówki. Już w momencie tworzenia konceptu kreatywnego FFN 2017 wiedzieliśmy, że historia którą mamy do opowiedzenia musi być niepowtarzalna w każdym swoim wymiarze, m.in. za sprawą oprawy wizualnej, muzycznej i scenograficznej” – mówią Magda Kozicka, Dyrektor produkcji i Jędrek Nykowski, Dyrektor kreatywny, Mea Group.

Do tego trzeba dodać otwartość i ogromne zaufanie ze strony Klienta – Edipresse Polska. Razem stworzyliśmy wydarzenie, które nikogo nie pozostawia obojętnym, w tym również ekspertów branży wydarzeń – jurorów Eventex Awards 2018” – dodają M. Kozicka i J. Nykowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tegorocznej edycji konkursu EVENTEX 2018 o miano najlepszego wydarzenia walczą eventy w kategoriach głównych: Conference & Meetings, Brand & Marketing, Live, Art & Entertainment, Corporate Events, Cause & Green, a nagrody otrzymają też – w ramach Grand Prix – Najlepszy Event, Najlepsza Agencja oraz Najlepszy Event zdaniem publiczności (ten ostatni w ramach głosowania on-line).

Kategoria Best Live Show z obszaru Live, Art & Entertainment, której finalistą jest Mea Group, obejmuje wydarzenia, odbywające się z udziałem publiczności, w tym transmisje telewizyjne i radiowe, pokazy mody, konkursy, gry, przedsięwzięcia teatralne, koncerty itp. Jury wyróżnia najbardziej innowacyjne, dynamiczne czy spektakularne występy na żywo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się