fot. pexels.com
… na podstawie danych własnych oraz pomiaru gemius AdReal.
Zobacz również
Średnio ok. 7 minut reklam/h pokazują reklamodawcy w trakcie programów emitowanych online. Największe serwisy VOD to Ipla, Player.pl i TVP.pl. Już ponad połowa czasu przeznaczonego na emisję reklam na głównych antenach tych nadawców (limit wynosi 12 minut na godzinę) została zagospodarowana.
Jak pokazuje wyliczenie MEC na podstawie gemius AdReal, serwisy największych nadawców, oferujące głównie programy z ich anten oraz VOD.pl. Filmy, seriale) osiągają najlepsze wyniki pod względem widoczności reklam na ich łamach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Mówimy tu o viewability zgodnej z definicją proponowaną dla reklam wideo przez IAB, a więc widzeniu przynajmniej 50 proc. powierzchni reklamy przez minimum 2 sekundy. Nie jest to więc szczególnie restrykcyjna ani uznawana przez ogół reklamodawców miara, a tylko punkt wyjścia do dyskusji o widoczności reklam wideo w sieci.– komentuje Izabela Albrychiewicz, CEO MEC – Nasze wyliczenie dowodzi, że serwisy z wysokiej jakości, angażującymi treściami dają dziś marketerom duże pole do popisu– dodaje.