MEC rozwija usługi z zakresu doradztwa strategicznego pod marką Syntax. Nowa marka konsultingowa MEC zajmuje się doradztwem oraz wdrażaniem projektów, które mają na celu lepsze wykorzystanie danych do podejmowania decyzji marketingowych. Syntax tworzy projektowe zespoły korzystając z zasobów MEC i GroupM. Na potrzeby różnych projektów zrzesza strategów, badaczy, analityków, programistów, czy specjalistów od e-commerce, którzy pomagają klientom Syntax skutecznie wykorzystać nowe źródła danych i możliwości technologiczne w służbie ich biznesu.
– Coraz więcej osób zarządzających marketingiem poszukuje odpowiedzi na pytania o nowe możliwości rozwoju biznesu w cyfrowej rzeczywistości, a także o sens i możliwości wykorzystania nowych źródeł danych. Planowanie marketingowe odbywa się dziś w coraz krótszych cyklach, marketerzy chcą na bieżąco śledzić rynkowe zmiany i efekty swoich działań. W tej rzeczywistości misją Syntax jest bycie partnerem, który dostarczy im rekomendacje działań i komplet narzędzi do ich weryfikacji, a następnie wdroży rekomendowaną strategię – mówi Tomasz Fochtman, szef Syntax.
Zobacz również
Typowe projekty Syntax wykorzystują m.in audyty procesów marketingowych i wykorzystania danych, badania konsumenckie, projekty analityczne do ciągłego wyznaczania wpływu marketingu na biznes (tzw. measurement frameworks), czy wreszcie wdrażanie technologii (np. DMP czy dashboardy) pomagających klientom na bieżąco analizować wpływ różnych zmiennych na ich marki, czy sprzedaż.
– Wsparcie Syntax pozwala marketerom podejmować lepsze decyzje biznesowe z perspektywy celów całej firmy, a nie cząstkowych wskaźników efektywności (KPI) poszczególnych zespołów. Takie podejście do strategii pomaga też osobom zarządzającym marketingiem działać w sposób jeszcze bliżej powiązany z biznesem i przełamywać stereotypowy wizerunek marketingu wewnątrz organizacji jako źródła kosztów, które często trudno w pełni zweryfikować – mówi Tomasz Fochtman.
Syntax prowadzi projekty dla klientów w Polsce, CEE oraz w regionie południowej Europy na rynkach takich jak Włochy, Hiszpania czy Portugalia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing