Nestlé wraz z redakcją Dzień Dobry TVN przygotowuje cykl programów edukacyjnych Zdrowy Start w Przyszłość. Tworzone z myślą o młodych rodzicach oraz parach spodziewających się dziecka, programy te będą poruszać najbardziej nurtujące ich kwestie związane przede wszystkim z żywieniem dzieci.
Cykl ruszył 21 października. Przez 4 miesiące co dwa tygodnie na antenie DD TVN emitowane będą kolejne odcinki. Cykl prowadzi Monika Pyrek, popularna lekkoatletka, a prywatnie – matka promująca zdrowy styl życia. Będzie ona odwiedzać inne mamy, które opowiedzą jej o sposobach żywienia swoich maluchów.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Ekspertem „Zdrowego Startu w Przyszłość” jest dietetyk dziecięcy Anna Rzeszotek, która podzieli się z widzami programu wiedzą i praktycznymi wskazówkami dot. prawidłowej diety maluchów.
Oprócz kampanii online i w kanałach własnych (strony internetowe, profile Facebook marek Nestlé i kanał Zdrowy Start w Przyszłość), akcję promuje także przygotowana przez Liquid specjalna strona oferująca m.in. porady żywieniowe oraz opisy wszystkich odcinków.
Nestlé realizuje cały projekt we współpracy z domem mediowym MEC, który nie tylko zakupił media i dostosował własne kanały komunikacji, ale także koordynował lokowanie produktów (MEC Access) oraz zaprojektował kreację do kampanii online oraz telewizyjnej oraz nadzorował nagrania odcinków (Liquid, część kreatywna MEC).
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing