MediaCom certyfikowanym partnerem Google jako pierwszy dom mediowy w Polsce

MediaCom Warszawa przeszedł pomyślnie złożony proces certyfikacji w ramach programu Google Marketing Platform, dołączając tym samym jako pierwszy dom mediowy do wąskiego grona 11 najlepszych agencji e-marketingowych w Polsce, które posiadają akredytację Certyfikowanego Partnera Google.
O autorze
1 min czytania 2020-05-04

Pomyślne przejście procesu certyfikacji potwierdza zaawansowaną znajomość narzędzi, dostępnych w ramach platformy oraz najwyższą jakość oferowanych przez dostawców usług, stanowi również poświadczenie specjalistycznej wiedzy z obszarów takich jak planowanie i kupowanie mediów oraz mierzenie i optymalizację kampanii cyfrowych na stronach internetowych i urządzeniach mobilnych.

Program Google Partners zrzesza najlepsze agencje e-marketingowe na świecie, które w swojej pracy posługują się narzędziami, dostępnymi w ramach Google Marketing Platform.

– Zdobycie statusu certyfikowanego Partnera oznacza potwierdzenie naszych kompetencji, wiedzy i doświadczenia w zakresie specjalistycznej wiedzy, dotyczącej działań, jakie na co dzień prowadzimy dla naszych klientów z wykorzystaniem narzędzi Google Marketing Platform – mówi Marta Bartosik, digital director z MediaCom Warszawa.

MediaCom Warszawa uzyskał certyfikację z obsługi systemu Google Campaign Manager, stając się tym samym jedynym domem mediowym w Polsce, który posiada status oficjalnego Partnera Google. Na liście certyfikowanych Partnerów z Polski znajduje się obecnie 11 firm.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj