Magdalena będzie odpowiedzialna za planowanie oraz całościową koordynację kampanii digital dla ING Banku Śląskiego. Do zakresu jej obowiązków będzie należało uczestnictwo w projektowaniu strategii internetowych dla klienta. Bezpośrednim przełożonym nowej Digital Media Planner będzie Andrzej Haczykowski, Senior Digital Account, który pracuje w zespole Witolda Adamskiego, Media Communications Directora.
Magdalena Szpyt jest specjalistką z blisko czteroletnim stażem. Pracowała m.in. w domu mediowym OMD, gdzie odpowiedała za planowanie i zakup internetowych kampanii reklamowych dla międzynarodowych klientów.
Zobacz również
– Dziś większość zespołu MediaHub to eksperci o profilu digitalowym. Firma przeszła kompletną przemianę , ale caly czas utrzymujemy wysoką ekspertyzę w planowaniu pozostałych mediów. Zdobywamy nagrody za zrealizowane kampanie, wprowadzamy innowacyjne narzędzia i rozwiązania. Staliśmy się doskonałym hubem kompetencyjnym w obszarze digitalu. Nasza współpraca z europejską centralą MediaHub w Londynie konsekwentnie się rozszerza, obejmując już kilkanaście zrealizowanych projektów – komentuje Ewa Góralska, Managing Director MediaHub.
MediaHub konsekwentnie rozbudowuje swoje struktury digitalowe. W ciągu ostatniego roku zespół domu mediowego powiększył się między innymi o Jakuba Bieńkowskiego (Chief Group Digital Officer MullenLowe), Piotra Michalaka (Head of Digital Client Service) i Macieja Wysockiego (Digital Team Managera). Dzięki tak silnemu wzmocieniu kompetencji, dziś zespół MediaHub poza kampaniami dla lokalnych klientów, realizuje digitalowe projekty regionalne i globalne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]