„XPS Revolt” by Brodka to konkurs skierowany do cyfrowych twórców. Adresowany jest do wszystkich amatorów i profesjonalistów, którzy realizują się twórczo w cyfrowym świecie. W konkursie można przedstawić prace, ilustrujące czym dla uczestnika jest piękno, wolność oraz moc twórcza w czterech kategoriach: dźwięk, obraz, ruch i znak. W praktyce oznacza to: motyw muzyczny, grafikę, zdjęcie, kolaż, wideo, animację, efekt 3D czy typografię.
Efektem konkursu będzie film stworzony we współpracy z markami Dell i Intel oraz Brodką, w którym wykorzystane zostaną cztery najlepsze prace konkursowe, zgłoszone przez twórców. Konkurs wystartował 17 stycznia i potrwa przez siedem tygodni.
Zobacz również
To niezwykle fascynujący i nowoczesny projekt, który daje równe szanse wszystkim uczestnikom. Jego wyjątkowość polega na możliwości wszechstronnego zaprezentowania zdolności uczetnika i przedstawienia, jak rozumie i określenie piękno i wolność – mówi Tomasz Perkowski, senior digital manager w MediaHub.
Za koncept kreatywny i kompleksową obsługę „XPS Revolt” odpowiedzialna jest agencja reklamowa Pakaya. W kampanii wykorzystano artystyczne wideo wymyślone i wyreżyserowane przez Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem, cenionym w branży reżyserem reklam i wideoklipów. Film zrealizowało studio produkcyjne Papaya Films. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaHub.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]