MediaHub wspiera projekt „XPS Revolt” by Brodka

MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.
O autorze
1 min czytania 2022-01-25

„XPS Revolt” by Brodka to konkurs skierowany do cyfrowych twórców. Adresowany jest do wszystkich amatorów i profesjonalistów, którzy realizują się twórczo w cyfrowym świecie. W konkursie można przedstawić prace, ilustrujące czym dla uczestnika jest piękno, wolność oraz moc twórcza w czterech kategoriach: dźwięk, obraz, ruch i znak. W praktyce oznacza to: motyw muzyczny, grafikę, zdjęcie, kolaż, wideo, animację, efekt 3D czy typografię.

Efektem konkursu będzie film stworzony we współpracy z markami Dell i Intel oraz Brodką, w którym wykorzystane zostaną cztery najlepsze prace konkursowe, zgłoszone przez twórców. Konkurs wystartował 17 stycznia i potrwa przez siedem tygodni.

To niezwykle fascynujący i nowoczesny projekt, który daje równe szanse wszystkim uczestnikom. Jego wyjątkowość polega na możliwości wszechstronnego zaprezentowania zdolności uczetnika i przedstawienia, jak rozumie i określenie piękno i wolność – mówi Tomasz Perkowski, senior digital manager w MediaHub.

Za koncept kreatywny i kompleksową obsługę „XPS Revolt” odpowiedzialna jest agencja reklamowa Pakaya. W kampanii wykorzystano artystyczne wideo wymyślone i wyreżyserowane przez Brodkę wspólnie z Przemkiem Dzienisem, cenionym w branży reżyserem reklam i wideoklipów. Film zrealizowało studio produkcyjne Papaya Films. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MediaHub.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj