Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

MediaHub wygrywa obsługę mediową Grupy LOTOS

Agencja MediaHub wygrała jesienny przetarg na kompleksową obsługę mediową Grupy LOTOS. Umowa obejmuje strategiczne planowanie oraz zakup mediów online i offline.
O autorze
0 min czytania 2022-02-14

– Grupa LOTOS to kolejny już klient agencji, który docenia naszą elastyczność i umiejętność adaptacji do prowadzenia i realizacji szerokich działań komunikacyjnych, odpowiadających potrzebom klienta i zmianom na rynku. W przetargu kluczowe okazały się również wcześniejsze doświadczenia agencji zdobyte podczas podobnych projektów branżowych. Bardzo się cieszymy na okoliczność współpracy i dziękujemy za powierzone nam zaufanie – komentuje Anna Jezierska, client managing partner w MediaHub.

Współpraca Grupy LOTOS z nową agencją rozpoczyna się z pierwszym dniem lutego 2022 r. Umowa została podpisana na dwa lata. Zespołem MediaHub pokieruje Jolanta Markiewicz, Senior Media Manager, związana z agencją od 12 lat, która doświadczenie zdobywała przy takich projektach jak: CCC, Decathlon, Tarczyński, E-obuwie.pl, Austria Info, Poczta Polska.