MediaHub wygrywa obsługę mediową Grupy LOTOS

Agencja MediaHub wygrała jesienny przetarg na kompleksową obsługę mediową Grupy LOTOS. Umowa obejmuje strategiczne planowanie oraz zakup mediów online i offline.
O autorze
0 min czytania 2022-02-14

– Grupa LOTOS to kolejny już klient agencji, który docenia naszą elastyczność i umiejętność adaptacji do prowadzenia i realizacji szerokich działań komunikacyjnych, odpowiadających potrzebom klienta i zmianom na rynku. W przetargu kluczowe okazały się również wcześniejsze doświadczenia agencji zdobyte podczas podobnych projektów branżowych. Bardzo się cieszymy na okoliczność współpracy i dziękujemy za powierzone nam zaufanie – komentuje Anna Jezierska, client managing partner w MediaHub.

Współpraca Grupy LOTOS z nową agencją rozpoczyna się z pierwszym dniem lutego 2022 r. Umowa została podpisana na dwa lata. Zespołem MediaHub pokieruje Jolanta Markiewicz, Senior Media Manager, związana z agencją od 12 lat, która doświadczenie zdobywała przy takich projektach jak: CCC, Decathlon, Tarczyński, E-obuwie.pl, Austria Info, Poczta Polska.