Z początkiem października ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt, która otwiera zupełnie nowy etap budowania tożsamości marki. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo osobiste wyraża się poprzez hasło przewodnie kampanii „Let’s Go!”, napędzające do działania. Kampania jest realizowana we wszystkich kanałach komunikacji.
Nowa kampania marki skupia się na ludziach, ich pasjach i potrzebach. Hasło „Let’s Go!” to impuls do działania, odkrywania swojego potencjału i radości z życia dzięki nowym technologiom! Let’s Go! łączy wszystkie działania marketingowe i spaja całą komunikację – zarówno na zewnątrz, jak i do pracowników marki.
Zobacz również
Nowa kampania ma bardzo emocjonalny wymiar, dlatego aktywizuje i porusza odbiorców. Jest to możliwe dzięki temu, że adresuje 3 podstawowe obszary:
- EMOCJE poruszają i trafiają do serc klientów
- USŁUGI odwołują się do potrzeb i racjonalnych decyzji klienta
- OFERTA PRODUKTOWA stawia na konkretne korzyści w atrakcyjnych cenach
Wychodzimy do klientów z przesłaniem Let’s Go!, które jest zaproszeniem do odkrywania technologii na nowo, korzystania z jej nieograniczonych możliwości i cieszenia się nią każdego dnia i w każdych okolicznościach! Pokazujemy, że poprzez profesjonalną obsługę i szeroką ofertę dopasowanych usług wzbogacamy, ale zarazem upraszczamy życie naszych klientów – użytkowników nowych technologii – mówi Anna Tutak-Kordyl, dyrektor marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
MediaMarkt, jako europejski lider sprzedaży detalicznej, który kiedyś ustanowił elektronikę użytkową jako kategorię, teraz definiuje ją na nowo, używając dla niej terminu „Experience Electronics”. Jest to związane ze zmianą pozycjonowania marki i zakresu świadczonych przez nią usług. W sklepach MediaMarkt klienci mogą dotknąć produktów, zapoznać się z ich funkcjami, a dzięki oferowanym usługom i rozwiązaniom wydobyć z nich pełnię możliwości. W ten sposób mogą doświadczać siły nowych technologii, zanurzając się w ekscytujący świat nowoczesnej elektroniki użytkowej. Jest on dla nich dostępny we wszystkich kanałach sprzedaży sieci MediaMarkt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania skupia się na ludziach i ich różnych potrzebach, które marka doskonale rozumie i potrafi na nie odpowiedzieć oferując optymalne rozwiązania. Hasło „Let’s Go! pokazuje siłę, która napędza do działania i tworzenia jeszcze lepszych doświadczeń dzięki nowym technologiom. Jest to spójne z celem MediaMarkt, który dąży do osiągnięcia pozycji Mistrza Technologicznych Doświadczeń (Electronics Experience Champion).
MediaMarkt zadbał także o spójny wizerunek marki jako pracodawcy. Pod hasłem „Let’s Go!” zostaje uruchomiona międzynarodowa kampania employer brandingowa, która będzie realizowana w różnych kanałach komunikacji.
Nasi pracownicy są siłą marki i sercem kampanii „Let’s Go!”. Bez nich i ich zaangażowania nie byłoby obsługi klienta. To oni stanowią o różnorodności i wartości firmy pokazując o co chodzi w MediaMarkt: o ducha zespołu, orientację na klienta i entuzjazm do technologii. Nową kampanią chcemy inspirować ludzi, aby dołączyli do nas i wspólnie kształtowali przyszłość firmy – mówi Joanna Czuchnowska, dyrektor HR w MediaMarktSaturn Polska.
Koncepcja międzynarodowej kampanii „Let’s Go!” dla MediaMarkt została opracowana przez agencję kreatywną Saatchi&Saatchi. Produkcją spotów reklamowych dla marki w Polsce zajął się dom produkcyjny IDEAL. Planowanie i zakup mediów realizowane są przez dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV). Działania w Internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska we współpracy z agencją Garden Of Words. Realizacją kampanii w prasie drukowanej zajmuje się agencja Gutenberg Networks.