Mediaplus rozpoczyna współpracę z MOWI

Agencja mediowa Mediaplus (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową marki MOWI w Polsce. Pierwszy wspólny projekt spółek to wielokanałowa kampania reklamowa „MOWI is Goodness” wspierająca sprzedaż w okresie przedświątecznym.
O autorze
0 min czytania 2021-12-21

W wyniku wygranego przetargu MOWI –  producent łososi z certyfikatem jakości ASC – rozpoczęło współpracę z agencją Mediaplus. Spółka należąca do Group One jest odpowiedzialna za strategię, zakup i planowanie mediów w online i offline.

Startem wspólnych działań jest kampania „MOWI is Goodness” prowadzona w TV i kanałach digitalowych: display, SEM, SEO. Mediaplus realizuje działania w online w modelu House of Communications we wsparciu agencji martech & e-commerce SalesTube.

Kampania potrwa do końca roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj