ŠKODA odważnie wkracza w erę elektryfikacji i technologii przyszłości. Dzięki realizowanej strategii kierowcy będą mieli do dyspozycji szerokie portfolio samochodów odpowiadających na ich zróżnicowane potrzeby. Już teraz marka oferuje dwa modele, które doskonale odnajdą się na ulicach miast lub w dalszych trasach. Chcąc zapoznać konsumentów z możliwościami oferowanymi przez markę, ŠKODA realizuje kampanię promocyjną z udziałem polskich artystów – Meli Koteluk oraz Grzegorza Turnaua.
CITIGOe iV to zwinny miejski samochód napędzany wyłącznie energią elektryczną. W spotach promujących ten komfortowy i bezemisyjny model pojawi się artystka Mela Koteluk, a hasłem przewodnim będzie „Napędzana pozytywną energią”.
Zobacz również
SUPERB iV to pierwsza ŠKODA, pod której maską kryją się dwa silniki. W zależności od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracują one indywidualnie lub w połączeniu, łącząc korzyści zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Bohaterem kampanii, pt. „Nowa definicja hybrydy”, promującej model SUPERB iV został Grzegorz Turnau.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach kampanii „Co Cię napędza”, która wystartowała pod koniec listopada, zrealizowane zostaną szeroko zakrojone działania w radiu, telewizji oraz digitalu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing