TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mentos nominowany na Sponsora Roku w plebiscycie GG Awards

Mentos otrzymał nominację do tytułu Sponsora Roku w Gamingu w ramach ekosystemu gier Riot Games – wydawcy takich tytułów jak League of Legends czy Valorant.
O autorze
1 min czytania 2023-01-25

Socialyse, jednostka Havas Media Group, zrealizowała wraz z marką Mentos trwający półtora roku projekt sponsoringu tytularnego dywizji Valorant w organizacji esportowej Anonymo. Anonymo esports jest jedną z najpopularniejszych organizacji w kraju i z powodzeniem wspiera graczy w wielu dywizjach esportowych takich jak CS:GO, Valorant czy TFT.

Sponsorowana przez markę drużyna Anonymo Mentos była najlepszym polskim składem w roku ubiegłym, wygrywając regionalne rozgrywki VRL East Surge, dzięki czemu jako jedyny polski skład reprezentowała kraj na wyższym szczeblu rozgrywek europejskich. Sponsoring tytularny spowodował mocne osadzenie marki w świadomości społeczności fanów esportu – zwracali na nią uwagę komentatorzy podczas meczów, a sama nazwa Anonymo Mentos pojawiała się bardzo często w mediach i branżowych rankingach.

Sponsora Roku w plebiscycie GG Awards

Dzięki tym sukcesom marka Mentos, będąca w portfolio Perfetti Van Melle Polska, klienta Havas Media Group, została nominowana do tytułu Sponsora Roku w Gamingu w plebiscycie GG Awards. Jego celem jest wyłonienie czołowych postaci – graczy, twórców, artystów – polskiej społeczności fanów League of Legends, Teamfight Tactics, VALORANT i Legends of Runeterra. W plebiscycie udział biorą również podmioty wspierające społeczność, takie jak organizacje i sponsorzy.

Głosowanie trwa do końca stycznia, a swoje głosy można oddawać codziennie na stronie gam3rsx.com/our-brands/ggawards

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Ta nominacja to dla nas oczywiste wyróżnienie ze strony społeczności związanych z grami Riot Games i bardzo cieszymy się, że fani esportu w Polsce zauważają nasz wkład w rozwój tej dziedziny. Wspólnie z Socialyse, komórką Havas Media Group udało nam się wypracować strategię, która idealnie łączyła hasło przewodnie marki „Yes to Fresh” z dynamicznie rozwijającą się sceną świeżej esportowej gry Valorant – mówi Michał Kasperski, senior brand manager z Mentos Polska.

– Sponsoring tytularny Mentos w dywizji Valorant organizacji Anonymo był mocnym wejściem naszego klienta w świat esportu. Tym bardziej cieszy, że zespół wspierany przez sponsora osiągnął spory sukces w zawodach regionalnych, co przyczyniło się do jeszcze większej ekspozycji marki i budowania pozytywnego nastroju wokół brandu. Miało to swoje odzwierciedlenie w badaniach, które prowadziliśmy w trakcie kampanii. Mentos zyskał najbardziej w aspektach związanych z sentymentem czy chęcią polecenia produktu innym, ale również wzrastała i tak już bardzo wysoka świadomość w grupie graczy i fanów esportu – mówi Aleksander Gręziak, gaming & esport projects manager w Havas Media Group.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się