Kooperacja wychodzi również poza scenę, czego efektem jest sesja zdjęciowa, która pojawi się w social mediach obu marek. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.
Zaczęło się od wielkiego przeboju „Jakbym jadł Mentosy i popił je colą”, który zdominował latem listy przebojów i social media. Utwór ten stał się prawdziwą inspiracją, dlatego decyzja o współpracy z twórcami przyszła marce naturalnie. Na każdym koncercie fani będą mieli okazję doświadczyć niezapomnianych chwil z muzyką swoich idoli oraz spróbować produktów w specjalnie przygotowanej strefie Mentos. W social mediach marki, poza dedykowaną komunikacją, dodatkowymi materiałami z koncertów oraz after party, wystartuje konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wszystko po to, aby jeszcze bardziej zbliżyć markę Mentos do jej fanów, a przy okazji podkreślić zaangażowanie w popkulturę w Polsce.
– Mentos zawsze stara się być blisko fanów muzyki w Polsce, co udowadnialiśmy, wielokrotnie angażując się we współprace z przeróżnymi festiwalami czy artystami reprezentującymi różne gatunki. Cieszymy się, że możemy być częścią „Trasy Końca Świata” zespołu Kacperczyk i wraz z całym SBM tworzyć projekt, który z pewnością rozszerzymy o kolejne współprace w najbliższej przyszłości – komentuje Michał Kasperski, Senior Brand Manager w Perfetti Van Melle Polska.
Promocja, obejmująca kilka kanałów komunikacji, będzie prowadzona w trakcie największej dotychczasowej trasy koncertowej zespołu Kacperczyk, trwającej od końca października aż do grudnia.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Doświadczenie, przeżywanie i emocje są najlepszym sposobem na budowanie zaangażowania wokół marki. Tym bardziej, jeżeli zależy nam na dotarciu do młodego pokolenia. Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu i mówimy wszystkim: do zobaczenia na koncertach! – tak o kampanii mówi Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w agencji Havas PLAY, Havas Media Network.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Trasa Końca Świata promująca album „Pokolenie Końca Świata” to sześć koncertów zespołu Kacperczyk w największych polskich miastach, m.in. Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie czy we Wrocławiu.
To również największa w historii zespołu trasa koncertowa, podczas której zobaczy ich na żywo kilkanaście tysięcy osób.
Za koordynację kampanii, a także komunikację w social mediach i planowanie mediów odpowiada agencja Havas PLAY (należąca do agencji mediowej Havas Media Network). Za realizację sesji zdjęciowej odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Films, natomiast strefy koncertowe przygotowuje agencja eventowa Piloci Events & Technologies. Organizatorem trasy jest spółka SBM Events, a wydawcą albumów Kacperczyk – SBM.