– Doceniamy marzenia miłośników ścigania się o sprzęcie dla zawodowców i siłę nowych mediów, dlatego z chęcią podejmujemy co najmniej roczną współpracę z blogerem – mówi Mateusz Musioł z biura prasowego Merida Polska.
– Jestem po kilku przejażdżkach i muszę przyznać, że zrobił na mnie naprawdę duże wrażenie. Reacto zbiera się bardzo szybko i pozwala rozwijać naprawdę duże prędkości. Wyposażenie z najwyższej półki zminimalizowało jego wagę, co czuć na każdym przejechanym kilometrze – przyznaje Adam Przeździęk, autor bloga Mediafeed.pl. Wyczynowy rower daje początek jego współpracy z Merida Polska, która została oficjalnym partnerem Mediafeed.pl. Merida pomoże blogerowi w sezonie triathlonowym 2013 oraz przygotowaniach do niego poprzez wsparcie sprzętowe oraz działania PR-owe. – Szybko doszliśmy do porozumienia i rozpoczęliśmy omawianie aspektów możliwych działań. To był dobry prognostyk. Merida sama zaproponowała długofalową współpracę, z doświadczenia wiem, że taka jest najkorzystniejsza dla obu stron – mówi Przeździęk, który jest w pełni świadomy tego, z jakim rowerem ma do czynienia. – Tak szybki model nie wybacza błędów, dlatego trzeba po prostu odpowiednio nad nim panować. Reacto to naprawdę klasowy sprzęt – tłumaczy.
Zobacz również
Triathlon zamiast wielkich tourów
– W przyszłym roku planuję starty głównie w polskich triathlonach (Susz, Borówno, Malbork, Radków). Możliwe, że wybiorę się z Reacto także za granicę. Myślałem o Kopenhadze, ale kuszący jest również Roth. Plany na najbliższe sezony jeszcze się krystalizują. W dłuższej perspektywie poprzeczka powędruje znacznie wyżej. Na celowniku mam ekstremalną imprezę Norseman. Może uda się pojechać tam razem z Meridą! – wyjawia swoje plany Przeździęk.
Czego mogą się spodziewać czytelnicy Mediafeed.pl po jego współpracy z dystrybutorem jednej z czołowych marek rowerów na świecie? – Na pewno będzie można poczytać o moich poczynaniach z Reacto, związanych z przygotowaniami do nowego sezonu i samym jego przebiegu. W planie jest stworzenie ciekawych treści, zachęcających moich czytelników do spróbowania swoich sił na rowerze szosowym, może także w triathlonie, który w Polsce jest coraz popularniejszą dyscypliną – ujawnia czołowy polski bloger marketingowy. – Merida będzie również obecna na Mediafeed.pl wizerunkowo, jako jego oficjalny partner. Przez cały przyszły sezon będę też jeździł w kolarskiej odzieży Merida – dodaje.
Szybkość to jego drugie imię
– Doceniamy marzenia miłośników ścigania się o sprzęcie dla zawodowców i siłę nowych mediów, dlatego z chęcią podejmujemy co najmniej roczną współpracę z blogerem – mówi Mateusz Musioł z biura prasowego Merida Polska. – Cieszymy się ze swojej obecności na jednym z najpopularniejszych blogów marketingowych w Polsce i wierzymy, że wspólnie z Adamem uda nam się zachęcić wiele osób do rozwijania swojej dwukołowej pasji – dodaje.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Merida Polska uznała fachowość swojego partnera i jego sportowe aspiracje, dlatego wyposażyła go w fachowy sprzęt. – Dwukołowe Ferrari pozwala nazywać Adama Przeździęka najszybszym blogerem w Polsce – podsumowuje przedstawiciel Merida Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing