W nowym spocie rozpoczętej w ubiegłym roku kampanii „Planeta Warka” marka z właściwym sobie humorem opowiada o wyimaginowanym świecie, w którym męskie potrzeby i pasje realizowane są w niezwykły sposób. W kolejnej odsłonie idealnego świata mężczyzn prezenty świąteczne są zawsze trafione, browarnicy cieszą się powszechnym szacunkiem, a czas spędzony z kumplami wlicza się do emerytury.
– Planeta Warka to idealny świat facetów. Miejsce, w którym życie toczy się dookoła mężczyzn i ich potrzeb, a piwo jest idealnym towarzyszem. – mówi Tomasz Hadam, Brand Manager Warki. – W naszych reklamach stawiamy na luz i dobrą zabawę, dlatego faceci i ich świat pokazane są z humorem. Oczywiście ten świat jest przerysowany, ale który z nas nie chciałby, choć na chwilę stać się mieszkańcem Planety Warka? – dodaje Hadam.
Zobacz również
Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.
Kreację komunikacji stworzyła agencja LVOV. Spot zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcję wykonało studio Televisor. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił Spark Foundry (dawne MediaVest).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach