Męskie Granie w tym roku w zmienionej formule

Męskie Granie to jedno z najważniejszych wydarzeń na kulturalnej mapie Polski. W tym roku, ze względu na panującą epidemię koronawirusa, trasa nie odbędzie się w tradycyjnej formie. Marka Żywiec, sponsor projektu, przygotowała jednak niespodziankę dla miłośników wydarzenia.
O autorze
1 min czytania 2020-06-15

Podobnie jak w poprzednich latach, powstał singiel promujący projekt, nagrany przez zupełnie nowe Męskie Granie Orkiestra. Przed premierą utworu fani będą mogli przypomnieć sobie poprzednie hymny trasy – wszystko za sprawą interaktywnego formatu Studio Ż, które wystartował 13 czerwca o 19.00. 

Studio Ż

Studio Ż to odpowiedź na prośby fanów Męskiego Grania, którzy chcą powracać do zapisów wcześniejszych koncertów. W internetowym formacie, prowadząca, Katarzyna Nosowska, wraz z gośćmi będzie wspominać poprzednie edycje. Formuła studia Ż jest interaktywna, dzięki czemu miłośnicy projektu mogą wchodzić w interakcję z zaproszonymi artystami.

W sobotę, 13 czerwca, o godzinie 19.00, na Facebooku i kanale YouTubie Męskiego Grania odbyła się premiera pierwszej odsłony Studia Ż. Zostało ono poświęcone zeszłorocznej supergrupie Orkiestra Orkiestr, w skład której weszli muzycy występujący w dziesięciu singlach promujących trasę. W sobotę w studiu pojawili się Wojciech Waglewski, Smolik, Brodka oraz Krzysztof Zalewski. Kolejna odsłona Studia Ż zaplanowana została na 20 czerwca. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera singla i Męskie Granie Orkiestra

Skład Męskie Granie Orkiestry oraz singiel co roku budzą wielkie emocje i zainteresowanie fanów muzyki. Tegoroczne ogłoszenie członków składu oraz premiera utworu i teledysku odbędą się 1 lipca. Szczegóły podane zostaną już wkrótce. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Ze względu na koronawirusa nie mogliśmy zorganizować jedenastej edycji Męskiego Grania tak, jak byśmy chcieli. Wiemy jednak, że tysiące fanów co roku czekają na singiel wykonywany przez Męskie Granie Orkiestra, dlatego uznaliśmy, że nie możemy zrezygnować z tego elementu. Dodatkowo, postanowiliśmy odpowiedzieć na prośby miłośników trasy i udostępnić im treści z ubiegłych lat – wszystko w interaktywnej formule Studia Ż. To jednak nie koniec niespodzianek, już wkrótce ujawnimy kolejne! – mówi Dorota Nowakowska, Kierownik marki Żywiec.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dalsze szczegóły dotyczące trasy Męskie Granie 2020 będą ujawniane już wkrótce na Facebooku Męskiego Grania.