30 listopada w restauracji Lupo w Warszawie spotkali się artyści, sportowcy, biznesmeni, przedstawiciele Fundacji Rak’n’Roll oraz firmy Recman. Celem spotkania było zwiększenie świadomości mężczyzn w kontekście dbania o własne zdrowie.
– Bardzo dziękujemy za zaproszenie Fundacji Rak’n’Roll do udziału w tym evencie. Długofalowa współpraca jest dla nas najcenniejsza, ponieważ zdecydowanie zwiększa skuteczność działań. Wspólne śniadanie w takim gronie jest doskonałą okazją do promowania programów Rak’n’Roll skierowanych do mężczyzn. Są to między innymi warsztaty dla chorych mężczyzn, tj. praca ze zmieniającym się ciałem, jego innego funkcjonowania czy akceptacja tych zmian. Mężczyźni są też wśród beneficjentów naszego programu iPoRaku, który pozwala wrócić do życia po chorobie. Cieszymy się ze współpracy z silną męską marką – podkreślił Jacek Maciejewski z Zarządu Fundacji Rak’n’Roll.
Zobacz również
Prezentację profilaktyczną pokazującą jak dbać o zdrowie przedstawiła Marta Bednarek z Fundacji Rak’n’Roll. Goście mieli okazje do wspólnej wymiany zdań na temat zdrowego stylu życia.
– Bardziej swobodna forma spotkania sprzyja podejmowaniu ważnych tematów. Odpowiedzialność społeczna jest kluczowym elementem strategii naszej firmy na kolejne lata. Jesteśmy męską marką, dlatego nasza uwaga skierowana jest głównie na mężczyzn. Chcemy pokazać naszym klientom, ambasadorom, partnerom i pracownikom, jak dbać o zdrowie, zachęcać do badań profilaktycznych oraz jak wspierać naszych bliskich w trakcie choroby. Chcemy przekonać mężczyzn, że te działania nie wymagają dużej ilości czasu. A pewność bycia zdrowym jest bezcenna – podsumował założyciel i Prezes Recman Sp. z o.o., Roman Tulwin.
Spotkanie poprowadził Marek Furjan – polski komentator tenisowy. Świat sportu reprezentowali między innymi – Łukasz Kubot, triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej, Dawid Celt – kapitan polskiej kadry tenisistek, Apoloniusz Tajner – wieloletni szkoleniowiec reprezentacji Polski w skokach narciarskich czy Jakub Wawrzyniak – wielokrotny reprezentant Polski w piłce nożnej. Wśród gości pojawili się też między innymi Piotr Wachowiak – ekonomista i rektor Szkoły Głównej Handlowej, ambasador marki Michał Będźmirowski, znany szerzej jako Modny Tata, członkowie zespołu Poparzeni Kawą III czy reporter Mateusz Hładki. Współpraca Recman z Fundacją Rak’n’Roll rozpoczęła się w 7 kwietnia 2023, tj. w Światowy Dzień Zdrowia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Wspólnie stworzona kampania pod tytułem Męska Sprawa jest skierowana bezpośrednio do mężczyzn, a jej symbolem stał się wąs, który symbolizuje męskość i siłę. Kształt oryginalnego wąsa powstał w oparciu o linię litery R z logotypu Recman. W ramach współpracy Recman wprowadził do kolekcji produkty wąsem, z których przeznacza 50% dochodu na wsparcie działań Fundacji Rak’n’Roll.
Słuchaj podcastu NowyMarketing