Filtr asortymentu pozwala reklamodawcom kontrolować typ treści wyświetlanych obok ich reklam (zgodnie z ramami dopasowania marki GARM ). Jednym ze sposobów zrozumienia różnorodnych preferencji dotyczących przydatności marki jest porównanie firmy produkującej zabawki z marką odzieży dla dorosłych. Rodzaje treści, obok których marki mogłyby chcieć wyświetlać swoje reklamy, mogą znacznie się różnić. Celem Meta jest umożliwienie wszystkim firmom stworzenia najbardziej odpowiedniego środowiska, w którym ludzie będą mogli zobaczyć dopasowane do siebie reklamy.
Ekspansja filtrów asortymentu na obsługę dodatkowych języków (w tym polskiego, włoskiego, szwedzkiego, urdu, hindi i 11 innych języków używanych w Azji Południowo-Wschodniej) to kolejny krok w kierunku zapewnienia reklamodawcom na całym świecie narzędzi do kontrolowania ich środowisk reklamowych w oparciu o określone preferencje i unikatowe cechy.
Zobacz również
– Jesteśmy podekscytowani informacją o wprowadzeniu dodatkowych języków europejskich dla filtra asortymentu w Aktualnościach i Rolkach. Dzięki temu czujemy się jeszcze pewniej w prowadzeniu naszych kampanii na platformach Meta. Takie inicjatywy pozwalają nam odblokować nowe możliwości i osiągnąć znaczące wyniki, jeszcze bardziej wzmacniając naszą obecność cyfrową – mówi Jakub Ignaczak, Chief Digital Media Officer L’Oreal w Polsce i krajach bałtyckich.
Więcej informacji na temat najnowszych prac Meta dotyczących dopasowania marek można przeczytać tutaj.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce