Na fali popularności branży gamingowej, Facebook w 2020 roku wprowadził własną aplikację – Facebook Gaming. Pozwalała ona użytkownikom korzystać z wybranych gier mobilnych, a także śledzić streamingi rozgrywek innych graczy.
Okazuje się jednak, że Facebook Gaming nie jest w stanie konkurować z takimi platformami jak Twitch czy YouTube. Meta (do której należy Facebook) powiadomiła użytkowników, że samodzielna aplikacja gamingowa jeszcze w tym roku zniknie ze sklepów Google i App Store.
Zobacz również
Posłuchaj podcastu:
Już 28 października kluczowe funkcje zostaną przeniesione do głównej aplikacji Facebook.
Pomimo tej wiadomości, nasza misja łączenia graczy, fanów i twórców z grami, które kochają, nie zmieniła się i nadal będziecie mogli znaleźć swoje gry, streamerów oraz grupy, gdy tylko odwiedzicie zakładkę Gaming w aplikacji Facebooka – tłumaczy Zespół Facebook Gaming.
Usunięcie gamingowej aplikacji Facebooka to kolejna zmiana Mety w ostatnim czasie. W minionym tygodniu Mark Zuckerberg poinformował bowiem, że opcja sprzedawania i kupowania produktów podczas transmisji na żywo zostanie usunięta z Facebooka 1 października br. Koncern zapowiada, że zamierza odtąd skupić się na rozwoju krótkich formatów wideo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing