W kampanii „Bądź pewna zmian” marka przekonuje, że gotowość do zmiany trzeba przede wszystkim poczuć w sobie. To uczucie daje pewność, że podjęta decyzja będzie słuszna. Punktem wyjścia do komunikacji marki w 2019 roku stała się radykalna metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej i zmiana koloru włosów z ciemnych na blond. Pewność do podjęcia tej decyzji dały ambasadorce profesjonalne kosmetyki do koloryzacji i pielęgnacji od L’Oreal Professionnel oraz najwyższa jakość usług świadczonych przez fryzjerów z Salonów Expert.
L’Oreal Professionnel, jako marka będąca ekspertem w koloryzacji, stylizacji i pielęgnacji włosów, doskonale wie, że każda zmiana, aby zakończyła się sukcesem, wymaga nie tylko decyzji, ale także odpowiedniego wykonania. Rekomendacja przez Katarzynę Sokołowską produktów L’Oreal Professionnel i usług dostępnych w Salonach Expert to ważny drogowskaz dla konsumentek, które wprawdzie czują potrzebę zmiany, ale często obawiają się efektu końcowego.
Zobacz również
Głównym narzędziem komunikacji w kanałach digital jest spot z udziałem Katarzyny Sokołowskiej, w którym ambasadorka zdradza, jak według niej najlepiej podejmować ważne decyzje. Kampania została także wzbogacona o video tutoriale prezentujące zupełnie rożne stylizacje nowej fryzury Katarzy Sokołowskiej wykreowane przez eksperta-stylistę fryzur z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków L’Oreal Professionnel.
Komunikacja marki w 2019 roku obejmuje w sumie pięć osobnych kampanii reklamowych z zakresu wizerunku i sprzedaży. Pod hasłem „Bądź pewna zmian” oprócz kampanii wizerunkowej marki L’Oreal Professionnel, promowane będą także m. in. kultowe produkty do stylizacji włosów z serii Tecni.ART, personalizowana usługa koloryzacji pielęgnującej LeGloss oraz profesjonalne kosmetyki do włosów blond z serii Blondifier.
Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube), display oraz materiały POS w sieci Salon Expert. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Kampania potrwa do końca 2019 roku.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing