Metamorfozy Activlab w kampanii K2 Media

Activlab promuje zmianę stylu życia w kampanii z udziałem profesjonalnych trenerów. Za pomysł i realizację kampanii oraz prowadzenie kanałów social media odpowiada K2 Media.
O autorze
1 min czytania 2016-06-02

W pierwszym etapie konkursu Metamorfozy Activlab przeprowadzona została rekrutacja. Uczestnicy musieli wypełnić sportową ankietę i odpowiedzieć na pytania związane ze zdrowiem i stylem życia Po dokładnej analizie ponad 300 zgłoszeń wyłonionych zostało dwóch laureatów, którzy wezmą udział w trzymiesięcznej metamorfozie prowadzonej przez profesjonalnych trenerów.

Zwycięzcy – trzydziestoletnia Emilia z Pruszcza Gdańskiego oraz czterdziestoletni Artur z Łodzi, zmianę zaczęli od ustalenia indywidualnych celów ze swoimi trenerami. Za metamorfozę Emilii odpowiedzialna będzie Paula Lewczuk oraz Żaneta Szlęzak, a Artura Kamil Kluszczyński i Michał Mikulewicz. Postępy Emilii i Artura śledzić można dzięki dedykowanemu hashtagowi #ĆwiczMądrze.

Celem kampanii jest pokazanie, że na poprawę kondycji i sportową metamorfozę pozwolić sobie może każdy, niezależnie od wieku, wykonywanego zawodu i trybu życia. Activlab zwraca również uwagę na rolę suplementów, które są tak samo ważnym elementem jak dieta oraz regularność ćwiczeń.

Activlab to linia odżywek i suplementów dla sportowców i osób aktywnych, a także dla każdego, kto chce poprawić swoją kondycję, zdrowie, urodę oraz witalność. W ofercie znajdują się grupy preparatów wspomagających redukcję tkanki tłuszczowej, zwiększających siłę oraz masę mięśniową, a także środki energetyzujące, witaminy i minerały. Producent czuwa nad suplementacją uczestników, a partnerem akcji jest sieć siłowni Total Fitness.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za pomysł i realizację oraz obsługę kanałów social media odpowiedzialne jest K2 Media. Agencja prowadzi łącznie 6 kanałów marki – na rynku polskim, angielskim i niemieckim.

Słuchaj podcastu NowyMarketing