mFundacja zaprasza na cykl wideo-porad #dzieciwdomu

Jak skutecznie połączyć obowiązki rodzicielskie i zawodowe a jednocześnie dbać o relacje z dziećmi w tym trudnym czasie? mFundacja we współpracy z psycholog Moniką Jędrzejewską przygotowała specjalny cykl porad, który pomoże rodzicom i dzieciom lepiej poradzić sobie z tą niecodzienną sytuacją.
O autorze
1 min czytania 2020-04-14

Na cykl wideo składa się 6 odcinków porad, podzielonych według poszczególnych grup wiekowych. 

Będzie go można oglądać na facebookowym profilu mBanku oraz na stronie. Nowe odcinki będą miały swoją premierę w każdy wtorek i czwartek do końca kwietnia. Pierwszy z nich pt. „Nastolatek odizolowany. Jak pomóc mu przetrwać?” będzie można obejrzeć już 14 kwietnia. 

Tematy kolejnych odcinków to:

  • 16 kwietnia: Uczeń klas IV – VIII. Kiedy szkoła nie zwalnia tempa.
  • 21 kwietnia: Uczeń klas I-III. Jak pomóc mu z emocjami?
  • 23 kwietnia: Przedszkolak w domu. Co zrobić z jego energią?
  • 28 kwietnia: Rodzicu, zadbaj o siebie!
  • 30 kwietnia: Odpowiadamy na wasze pytania!

Swoim doświadczeniem i poradą podzieli się z widzami Monika Jędrzejewska, psycholog, jedna z autorek „Dziecinnie prostej matematyki”, najnowszego poradnika wydanego przez mFundację.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z wykształcenia jest psychologiem, a jej życie zawodowe od zawsze było związane z dziećmi. Pięć lat temu założyła szkołę podstawową. Jej marzeniem jest rozbudzenie w dzieciach chęci i pasji do poznawania świata i zdobywania wiedzy.

Fundacja mBanku wspiera edukację matematyczną. Książka „Dziecinnie prosta matematyka”, której współautorką jest Monika Jędrzejewska, jest drugą publikacją mFundacji  przeznaczoną do użytku domowego. Pierwsza, pt. „Matematyka jest wszędzie” okazała się absolutnym hitem. W wersji papierowej  trafiła do prawie 100 tysięcy polskich domów. Obie książki w formie ebooka można pobrać online na stronie  www.mjakmatematyka.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się