Koordynacją projektu zajmie się Havas Engage Warsaw, czyli agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu bezpośredniego i aktywacji konsumenckich, a za media relations, influencer marketing, park prasowy oraz launch event odpowiadać będzie Havas PR Warsaw. Rozpoczęcie kampanii planowane jest w listopadzie.
MG Motor to spadkobierca powstałej w 1924 roku sportowej brytyjskiej marki, znanej m.in. z produkcji kultowych roadsterów. Jest uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się obecnie marek motoryzacyjnych na świecie. Sprzedaż samochodów tej marki w Europie rośnie w tempie przekraczającym 100% rocznie, a MG znalazła się w rankingu 20 najlepiej sprzedających się marek, wyprzedzając m.in. Mazdę, MINI, Suzuki i Cupra.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W związku z wejściem MG na polski rynek szukaliśmy partnera, który zaoferuje nam duże zrozumienie branży oraz kompleksowy ekosystem komunikacyjny: od strategii i kreacji, poprzez organizację premierowego eventu, po współpracę z influencerami i dziennikarzami. Wierzę, że z takim partnerem jest Havas Creative Network. Ufam, że niebawem Polacy pokochają auta MG co najmniej tak jak Brytyjczycy – mówi Máté Soma Tóth, Marketing Manager MG Motor na region CEE.
Cieszy mnie fakt, że możemy wspierać ten długo oczekiwany debiut motoryzacyjny. Nawiązanie współpracy z MG jest sukcesem całego Havas Creative Network, ponieważ w ramach kampanii wprowadzającej markę na polski rynek, realizujemy zintegrowaną kampanię, w którą zaangażowane jest kilka naszych spółek – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Network.
O MG
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
MG, którego historia sięga 1924 roku, to kultowa brytyjska marka motoryzacyjna słynąca z produkcji sportowych, ekscytujących i atrakcyjnych cenowo samochodów, które zawsze dają radość z jazdy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Obecnie MG jest najszybciej rozwijającą się marką samochodową w Wielkiej Brytanii, oferującą gamę praktycznych i przystępnych cenowo hatchbacków, SW i SUV-ów. Zaprojektowane w Marylebone w Londynie i produkowane w najnowocześniejszych fabrykach w kilku krajach, dzisiejsze MG są praktyczne, przestronne, przepełnione technologią i idealnie dopasowane do współczesnego życia.