1. W marketingu najważniejsze jest…
Pamiętanie, po co to robimy… nie tworzymy sztuki i rzeczy pięknych sami dla siebie. Marketing ma kreować, ale przede wszystkim wspierać sprzedaż.
2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…
W ten sposób, ciepło, myślę o mojej ostatniej kampanii dla TATUUM.
Zobacz również
Do współpracy udało się przekonać wspaniałe, naturalne, energetyczne osobowości takie jak Lidia Popiel, Maja Włoszczowska i Piotr Pustelnik, którzy stanęli przed obiektywem Marcina Kempskiego.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…
Jak to w życiu, było kilka przygód zawodowych, które podniosły mi poziom adrenaliny.
Najważniejsze, że wszystkie, z perspektywy czasu, były inspirujące i nauczyły mnie czegoś nowego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…
Wszystkie projekty, w których dane mi było współpracować ze wspaniałymi, inspirującymi ludźmi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na przykład sesja dla marki Vistula z Panem Ryszardem Horowitzem.
5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…
Ależ ja zazdroszczę… twórcom kampanii Cool Wool dla marki Jack&Jones. Mieli wizję i środki, by w kampanii zaangażować Christophera Walkena i Nicka Cave. Stworzyli z ich udziałem niesamowite, klimatyczne, pure nonsensowne klipy reklamowe, promujące kolekcję tej marki.
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…
Omnichannel, choć tak naprawdę nie jest to trend, a raczej must have dla każdej marki działającej w sektorze B2C, która myśli perspektywicznie.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…
Obawiam się, że jest tak z kampaniami OOH. Nadal pokutuje przekonanie, że mogą zdziałać cuda, nie mniej w mojej ocenie ich znaczenie z czasem słabnie. Minęły już czasy, kiedy godziliśmy się, by nasze otoczenie było obwieszone wielkoformatowymi płachtami reklamowymi.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
Precyzja w formułowaniu swoich oczekiwań. Jeśli nie wiemy, czego chcemy, nigdy nie będziemy zadowoleni z tego, co otrzymamy. Ponadto precyzyjny brief pozwala nam uniknąć nieporozumień, a co za tym idzie, oszczędza czas i pieniądze.
9. Swoje inspiracje czerpię z…
Życia i podróży, tych małych i dalekich wypraw na drugi koniec świata Kontaktu z innymi ludźmi, zmian otoczenia, tempa i perspektywy wpływają na mnie najbardziej inspirująco.
10. Moja kampania marzeń…
Jest jeszcze przede mną, ciągle przesuwam sobie poprzeczkę.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
Lubię. To zawód wybrany absolutnie świadomie. Z wykształcenia jestem prawnikiem, marketing był wyborem zgodnym z naturą.
Michał Antczak
Dyrektor marketingu, Top Secret
W latach 2007 – 2010 w Top Secret rozpoczął swoją przygodę z marketingiem fashion. Następnie zdobywał doświadczenia jako Brand Manager marek Vistula i Wólczanka w Vistula Group S.A., a także jako Dyrektor Marketingu w Zaps Fashion Group. Przez ostatni rok kierował zespołem marketingu TATUUM (Kan Sp. z o.o.).