Z dniem 1 października Michał Kaczmarski objął funkcję członka zarządu e-Kiosk, a także nowo utworzone w strukturach Gremi Media S.A. stanowisko dyrektora subskrypcji i e-commerce.
Rozwój oferty subskrypcyjnej jest naszym priorytetem. Rzetelne i obiektywne dziennikarstwo „Rzeczpospolitej” przyciąga miliony do naszego serwisu RP.pl – to ogromny potencjał, który wkrótce zamienimy na przychody B2C. Przyjście Michała Kaczmarskiego do Gremi Media i e-Kiosku to wielkie wzmocnienie naszego zespołu. Wszyscy będziemy czerpać z jego doświadczenia w rozwoju ofert subskrypcyjnych – powiedział Maciej Maciejowski, prezes Gremi Media.
Zobacz również
Cieszymy się, że do zespołu e-Kiosk dołącza tak wysokiej klasy specjalista. Jesteśmy liderem e-wydań prasy w Polsce, nasze portfolio zawiera już ponad 600 pozycji, współpracujemy z większością rodzimych wydawców. Chcielibyśmy zagospodarować ten potencjał i wyjść z ofertą nowych produktów subskrypcyjnych. To będzie zadanie dla Michała – powiedział Łukasz Piela, prezes zarządu E-Kiosk SA.
Michał Kaczmarski digitalem oraz e-commerce zajmuje się od 15 lat. Do września 2022 r. pełnił funkcję dyrektora e-commerce w INFOR PL S.A., gdzie odpowiadał za sprzedaż w kanale digital m.in. subskrypcji cyfrowych Dziennika Gazety Prawnej. W latach 2014-2021 był związany z Wydawnictwem Agora S.A. gdzie zajmował się rozwojem biznesu subskrypcyjnego „Gazety Wyborczej” na stanowisku zastępcy dyrektora strategii online (2016-2021) i koordynatora e-commerce (2014-2016).
Kaczmarski jest absolwentem kierunku Edukacja Medialna i Informatyczna na Uniwersytecie Zielonogórskim. Posiada też dyplom Executive Master of Business Administration wydany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Był uczestnikiem dwóch edycji programu „Subscriptions Academy for Europe” realizowanego przez Google News Initiative wraz z International News Media Association (INMA) i Financial Times Strategies.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing