Michał Kaliściak, pracuje w 180heartbeats + Jung v Matt od ponad 6 lat i z agencją związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem social media oraz tworzenie unikalnych treści, m.in. dla Burger King, Red Bull MOBILE, Converse, Ben & Jerry’s, Tymbark, Sizeer, Clouds Fest by Glo oraz Husqvarna.
Kampanie, w których odpowiadał za social media zostały nagrodzone m.in. przez Cannes Lions, Effie, KTR, Mixx Awards czy MMP.
Zobacz również
Od lipca Michał objął rolę head of content & activation – przy kampaniach dla marek będzie odpowiedzialny zarówno za content pisany, jak i wizualny oraz koncepcje i mechaniki aktywacji – offline oraz online.
Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę associate creative director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Kamiński współtworzył kampanie między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN. Jego pomysły kreatywne były wielokrotnie nagradzane w Polsce oraz za granicą statuetkami Cannes Lions International Festival of Creativity, Golden Drum Festival of Creativity, London International Awards, The Gerety Awards, Effie Awards Poland, czy Kyiv International Advertising Festival.
W związku z rozwojem agencji Michał od lipca wspiera zespół Antoniego i jest odpowiedzialny za tworzenie contentu i kampanii dla marek takich jak Red Bull, Red Bull MOBILE i Converse Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Ta zmiana to naturalny kierunek dla Michała, który wnosi do naszego zespołu nie tylko doświadczenie z pola Social Media, ale także ogromny potencjał kreatywny i duże pokłady dobrej energii. Nowe stanowisko, oraz marki dla których pracujemy, dadzą mu idealne warunki do dalszego rozwoju w branży – komentuje Antoni Kamiński, associate creative director w 180heartbeats + Jung v Matt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing