– Dla nas było pewne już w marcu, że stare, dobre życie szybko nie wróci. Staraliśmy się szukać pozytywów, i wykorzystać czas „zamknięcia” na wytworzenie nowego podejścia do rozwoju Grandesów. Młodzi, ambitni, ale i doświadczeni ludzie są dla nas szansą. Michał był od początku numerem 1 na liście naszych priorytetów. Jesteśmy jako właściciele bardzo zadowoleni, że do nas dołączy – powiedział Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos.
Przez ostanie lata Krygier zarządzał kreacją w GPD Warszawa. Jest autorem kampanii „Leszek Chmielewski” dla marki Lech, „Romeo i JULA” dla marki JULA, „Najlepsze ze zboża” Lubella. Był również odpowiedzialny za kampanie Redd’s, House, Oknoplast, BP, Zott i innych. Jest laureatem KTR, KREATUR, ma na swoim koncie statuetki Effie. Od 5 lat zasiada jako juror w Papaya Young Directors. W Grandes Kochonos autonomicznie stanie na czele 10 osobowego działu kreacji. Będzie współpracował na partnerskich zasadach ze współzałożycielami Agencji Michałem Sorówką i Pawłem Nowakowskim.
Zobacz również
To nie koniec zmian w Grandesach. Łukasz Chomyn dotychczasowy dyrektor kreatywny zostanie oficjalnie szefem działu strategii i new business. – Wspólnie wpadliśmy na ten pomysł, żeby wykorzystać olbrzymią wiedzę Łukasza w zrozumieniu biznesu, jak i jego kreatywność, budowanie relacji i błyskotliwość. Łukasz i Michał są z tego samego pokolenia i jest chemia pomiędzy nimi. Nie ma takiej możliwości, żeby ten tandem nie podołał nowym wyzwaniom – mówi Stalewski.
Ponadto do działu kreacji dołączą:
- Małgorzata Garapich-Nowicka jako senior copywriterka. Gosia związana jest z branżą od 8 lat. Doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Nike, Google, Orange czy Mastercard. Jest zarówno laureatką, jak i jurorką konkursu KTR. Z wykształcenia filozofka, polonistka i kuratorka wystaw.
- Helena Hauswirt, jako senior art directorka. Za Heleną piętnaście lat doświadczenia w pracy agencyjnej, zdobytego na takich klientach jak Red Bull, Pedigree, Whiskas, Tchibo czy Inter Cars. Przez dziesięć lat współtworzyła studio projektowe. Ma na swoim koncie publikacje (Print Control, F5) oraz nagrody, nominacje i wyróżnienia w kraju i za granicą (Projekt Roku STGU, KTR).
- Mikołaj Rodak, jako junior copywriter. Przez ostatnie dwa lata pracował m.in. dla marek takich jak T-Mobile, Mazda czy Bebilon. Absolwent szkół muzycznych obu stopni w klasie instrumentów perkusyjnych. Kocha pieski więc wybór nowej agencji był dość oczywisty. Na drugie imię ma Janusz.
- Ponadto zespół obsługujący client service dla Play, wzmocniła Dominika Przyłęcka, osoba z olbrzymim doświadczeniem, zarówno po stronie agencji jak i marketingu – dyr. marketingu Sante, Muzeum POLIN. Całym zespołem Play od strony strategicznej i zarządzającej kieruje niezmiennie Jacek Wlazło.
Agencja już we wrześniu, ma plany stworzenia własnego studia postprodukcyjnego i kreacji dźwięku, z możliwością profesjonalnych nagrań lektorskich. To wspólna inwestycja Grandes Kochonos i LoveBrands Relations (Agencji PR, należącej do grupy). Tym projektem zajmuje się Krzyś Banaś – znany z teledysku Hot 16 Challenge.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing