Michał Leszczyński z MSLGROUP do San Markos

Michał Leszczyński został dyrektorem strategicznym w San Markos. Przez ostatnie 2 lata pracował na tym samym stanowisku w agencji public relations MSLGROUP.
O autorze
1 min czytania 2016-12-12

Leszczyński z branżą marketingową związany jest od 18 lat. Wcześniej pracował jako Client Service Director, New Business Director i Strategy Director w agencjach Testardo, Testardo Bates, Testardo Red Cell, Polymus, Paralotna, Red8, MSLGROUP. Projektował oraz realizował kampanie dla takich marek i producentów jak: Zelmer, Fortuna, Empik, Ballantine’s, Felix, USP, Nivea, Rexona, Lirene, RWE, Pizza Hut, Paradyż Group, Okocim, Kasztelan, Medicover, Amazon, Wienerberger, Oilatum, Unilever, GSK, BMW i wielu innych.

Leszczyński jest marketingowym pasjonatem i pilnym obserwatorem marek. „Praca to moja pasja, więc sporo czytam o marketingu i komunikacji. Kupuję bardzo dużo książek o tej tematyce i stale poszerzam swoją wiedzę” – mówi Leszczyński.

Ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej. Jest również absolwentem Szkoły Strategii Marki.

W wolnych chwilach uprawia sport: piłkę nożną, tenis, squasha, jeździ na rowerze. Uwielbia słuchać muzyki, posiada 3500 płyt. Jego hobby to zbieranie zegarków – w swojej kolekcji ma ich aż 40. Laureat Kreatury, zdobywca dwóch nagród Effie, Złotego Spinacza. Nominowany do dwóch nagród SABRE Awards.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj