ESOMAR co roku wyróżnia pionierów, liderów i innowatorów w badaniach rynku, marketingu opartym na danych i insightach. Insight250 przedstawia 250 światowych liderów obszaru nauki, korporacji, agencji badawczych, technologii, mediów i stowarzyszeń, których działalność opera się na danych.
W tym roku wśród nagrodzonych liderów Insight250 znalazł się Michał Lutostański, strategy business director w Kantar Polska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Michał jest jedynym nagrodzonym ekspertem z Polski w tegorocznej edycji Insight250.
– Insight250 to inicjatywa ESOMAR’u – międzynarodowej biznesowej społeczności firm i ludzi z obszaru insightów, analityki i danych, mająca na celu wyróżnienie pionierów i innowatorów w branży. To dla mnie ogromny zaszczyt, że znalazłem się na liście zwycięzców tegorocznej edycji. Szczególnie, że na liście osób z 50 krajów jestem jedyną osobą reprezentującą Polskę. Cieszę się, że nasze lokalne działania w Polsce są doceniane na świecie – komentuje wyróżnienie Michał Lutostański.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]