Michał powiązany jest z branżą kreatywną od prawie 9 lat. Oprócz Artegence odpowiadał za copywriting w takich agencjach czy domach produkcyjnych jak Cheil Worldwide, Foszer Sawicki oraz The&Partnership. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak Volkswagen, Pepsi, Toyota, PKO Bank Polski Play czy Samsung. Ma na swoim koncie sukcesy w najważniejszych branżowych konkursach, m.in. dwa srebra w Mixx Awards Europe, zwycięstwo w Young Drummers czy nominację w Young Creatives Cannes.
Jarosław jest związany z agencjami kreatywnymi od 7 lat i także ma na swoim koncie pracę dla największych, globalnych i polskich marek, m.in. Pepsi, Grupa Żywiec, T-Mobile, Oriflame czy PKO Bank Polski. W Artegence pracuje od ponad 5 lat, wcześniej jego kariera była związana z TWIN .digital collective i Cravtt. Prace Jarka zostały dwukrotnie wyróżnione w konkursie Golden Arrow, a także w Kreaturze czy Kantar Creative Effectiveness Awards.
Zobacz również
– Michał i Jarek to dwóch utalentowanych kreatywnych, którzy od dobrych kilku lat pracują w naszym zespole. Tworzą wyjątkowe rzeczy dla największych klientów agencji. Determinacja, wytrwałość, szukanie nie tylko pomysłów, ale i rozwiązań – te cechy wytyczyły ścieżkę do ich awansów. Życzę chłopakom wielu seniorskich sukcesów! – komentuje Adam Zdeb, creative director w Artegence.
Materiał reklamowy powstały na zlecenie Artegence.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing