– Michał Rutkowski wzmacnia Gazeta.pl nie tylko ogromnym doświadczeniem marketingowym i strategicznym, ale także wybitną kreatywnością i wyczuciem internetu. To dla nas ważny transfer – mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.
Michał Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Karierę zaczynał w domu badawczym IQS&QUANT Group, później pracował w dziale strategii agencji reklamowej DDB Warszawa jako dyrektor strategiczny, a następnie był dyrektorem marketingu w dzienniku „Nowy Dzień” wydawanym przez Agorę. W 2007 roku wprowadził na polski rynek agencję interaktywną Tribal DDB (obecnie część agencji reklamowej DDB&Tribal), gdzie przez 8 lat zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego. Pracował dla największych marek i reklamodawców, m.in. McDonald’s, Allegro, Orange, Tyskie, Lech, Finlandia Vodka, Ekstraklasa SA, Tchibo, Lipton, Knorr, Unilever, PKO BP, Johnson & Johnson i „Gazeta Wyborcza”. Przez ostatnie półtora roku jako zastępca dyrektora zarządzającego w Grupie naTemat odpowiadał za rozwój biznesu i nowe przedsięwzięcia. Jest prelegentem podczas licznych konferencji i jurorem konkursów oraz festiwali branżowych – m.in. Effie Awards, Media Trendy, czy Startup Fest.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Michał Rutkowski zastąpił na stanowisku dyrektora marketingu Gazeta.pl Kalinę Wyszyńską, która po 15 latach rozstała się z firmą.