Michał Sęk, dotychczas executive creative director i partner w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT, od września 2023 roku będzie zarządzać działem kreacji Saatchi & Saatchi. Do jego głównych zadań na stanowisku chief creative officer należeć będą: tworzenie produktu kreatywnego agencji opartego o nowe formy przekazu i rozwiązania technologiczne, takie jak AI i creative tech, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla klientów.
Powierzenie Michałowi Sękowi roli chief creative officera Saatchi & Saatchi jest częścią długofalowej strategii, która polega na dostarczaniu Klientom kreatywnych idei wykorzystujących wiedzę analityczną, nowe technologie, narzędzia i platformy, by dzięki nim tworzyć angażującą komunikację marek, coraz lepiej dopasowaną do zmieniających się potrzeb ludzi i nowych trendów kulturowych. Ogromny dorobek, potencjał kreatywny i osobowość Michała Sęka, wpisują się w nowe kompetencje rozwijane przez Saatchi & Saatchi, takie jak między innymi content creators & advocacy, creative tech oraz AI Led Solutions.
– Naszą ambicją jest dostarczanie Klientom rozwiązań budujących nowoczesne marki i pobudzających ich potencjał wzrostu, dzięki tworzeniu wartościowych relacji pomiędzy nimi, a ludźmi. Chcemy wykorzystywać możliwości kreowania w nowoczesnym ekosystemie kanałów komunikacji nowatorskich, a także zaskakujących rozwiązań kreatywnych, łączących dane, nowe technologie i platformy oraz zmieniające się potrzeby ludzi i nowe trendy kulturowe. W 2023 roku stawiamy na rozwój nowych obszarów i kompetencji w dziale kreacji, takich jak: Content Creators & Advocacy, Creative Tech, AI Led Solutions. Doświadczenie Michała, jego progresywne i innowacyjne myślenie zarówno w obszarze komunikacji, trendów kulturowych, jak i technologii idealnie wpisują się wizję przyszłości naszej Agencji – powiedziała Ewa Wolska – Rzewuska, dyrektorka generalna Saatchi & Saatchi.
Zobacz również
– Wspaniale jest wrócić w nowej roli do tak kultowego miejsca, jakim jest Saatchi & Saatchi. Rozwój narzędzi komunikacji nigdy wcześniej nie dawał tylu szans do tworzenia kreatywnego dialogu. Z ekscytacją czekam na możliwość potwierdzenia słynnego motta agencji – Nothing Is Impossible – powiedział Michał Sęk.
Michał Sęk jest jednym z najczęściej nagradzanych dyrektorów kreatywnych w Polsce. Z ostatnią agencją 180heartbeats + JUNG v MATT związany był przez cztery lata, najpierw w roli dyrektora kreatywnego, a przez ostatnie półtora roku w roli lidera kreacji i designu. To w niej w ostatnim czasie przyczynił się między innymi do zdobycia tytułu Agencji Roku KTR 2022, drugiej Niezależnej Agencji Roku Golden Drum 2022 i Agencji Roku MMP 2023. Jest współautorem nominowanej na tegorocznym festiwalu w Cannes, kampanii „The Impossible Parade” oraz wielokrotnie nagradzanej „Mobilnej Mapy Smogowej” dla innogy (obecnie E.ON), która zdobyła podwójne złoto w konkursie KTR oraz statuetki na festiwalu Golden Drum.
Przez 18 lat pracy w kreacji, zdobył ponad 80 nagród i wyróżnień, między innymi D&AD, Cannes Lions, Clio Music, Clio Sports, Clio Health, Golden Drum, Effie i KTR. Zasiadał w jury konkursu YouTube Works, Golden Drum, Ad Black Sea International Festival, dwukrotnie w jury New York Festivals i wielokrotnie w jury konkursu KTR. Od 2022 roku jest członkiem zarządu KTR. Poza ostatnią agencją 180heartbeats wcześniej pracował w Saatchi & Saatchi, DDB Warszawa i JWT.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing