Sęk i Bujok jako team pracują razem od siedmiu lat, choć w reklamie znacznie dłużej. Ostatnio w Saatchi & Saatchi IS, gdzie Sęk był senior art directorem, a Bujok senior copywriterem, a wcześniej w DDB Warszawa i JWT. Mają na koncie ponad 100 nagród i wyróżnień, m.in. D&AD, Cannes Lions, Eurobest, Clio Awards, Clio Sports, Clio Healthcare, Effie, Golden Drum, KTR i Innovation Awards. Są twórcami kampanii „Niech żyje dom!” dla IKEA, „Around the world on one battery” dla Nokii, „Pay with a dream” dla Jacobs, „Speed Date to Paris” dla PLL LOT oraz Bee Saving Paper. Ponadto Sęk był autorem kampanii Young Creatives Eurobest i Young Creatives Cannes 2019 oraz jurorem w KTR i New York Festivals.
Zatrudnienie Sęka i Bujoka wynika ze strategii 180heartbeats, która od samego początku istnienia stawia na mocną i wyróżniającą się kreację.
Zobacz również
W ciągu 12 lat istnienia na polskim rynku, agencja zdobyła blisko 270 nagród i wyróżnień, w tym te najważniejsze dla kreatywnych – jak Cannes Lions, D&AD czy ANDY Awards. – Od dawna obserwuję sukcesy Michała i Tomka, dlatego bardzo cieszę się, że w końcu udało się ich zaprosić do współpracy. Panowie ze swoją kreatywną ambicją, profesjonalizmem i podejściem do klientów idealnie do nas pasują. Śmiejemy się też w tych samych momentach South Parku – a to chyba najważniejsze – mówi Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.
Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 18 osób, w tym trzech dyrektorów kreatywnych – obok Bujoka i Sęka jest nim także Bartłomiej Walczuk.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]