TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Siejak przejmuje 100% udziałów w NuOrder

Michał Siejak, pełniący funkcję prezesa zarządu NuOrder Sp. z o.o., odkupił od Pawła Kasprzaka 20% udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem. NuOrder to agencja komunikacji zintegrowanej silnie oparta o digital. Ponadto spółka dysponuje osobną marką 6ix Social Media.
O autorze
0 min czytania 2020-05-18

– NuOrder skupia się na zintegrowanych kampaniach łączących usługi digital, ATL, działania mediowe i social media. Jedną z kluczowych specjalizacji agencji pozostaną usługi marketingowe dla marek farmaceutycznych – komentuje Michał Siejak.

W ostatnim czasie agencja silnie rozwinęła dział ATL, czego efektem są spoty i kampanie telewizyjne dla takich marek jak Da Grasso, czy Dotykačka (czeska marka kas fiskalnych).

Ambicją agencji jest oferowanie klientom kompleksowego pakietu działań pod jednym dachem, co samo w sobie generuje klientom spore korzyści – od tych związanych bezpośrednio z mniej obciążającą obsługą kampanii po najważniejsze, czyli wzrost efektywności dzięki precyzyjnym synergiom poszczególnych działań.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj