Michał Siejak nabył od Krzysztofa Winnika pięćdziesiąt procent udziałów w spółce NuOrder Sp. z o.o., która oferuje kompleksową obsługę w obszarach digital, performance marketingu, Social Media oraz product seedingu.
– W najbliższym czasie NuOrder skoncentruje się na pogłębianiu kompetencji w obszarze performance marketingu i działań programmatic. Dodatkowo będziemy rozwijać nasze kompetencje i usługi dedykowane farmacji, takie jak programy sprzedażowe czy eDetailing – podkreśla Michał Siejak .
Zobacz również
Zanim stał się udziałowcem, Michał Siejak zarządzał markami E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media należącymi do spółki NuOrder Group. Wcześniej, do końca października 2009 roku, obejmował stanowisko prezesa zarządu agencji Harder&Harder, której był również współzałożycielem.
Realizował projekty dla takich marek jak: AVIVA, Bakoma, Bayer, Big Star, CEDC (Żubrówka), Cleanic, Danfoss GlaxoSmithCline, Janssen Cilag, Knauf Insulations, Kraft Foods, LG, Lorenz Bahlsen, Nepentes, NIVEA, Polpharma, Power Balance, PZPN, Tetra Pak, Timex, Solar, Unilever, US Pharmacia, Walmark, Wirtualna Polska, Żagiel.
Michał Siejak jest autorem wielu artykułów prasowych dotyczących strategii, WoMM i działań interaktywnych, które ukazały się w prasie i na portalach takich jak: Marketing w Praktyce, Brief, Harvard Business Review Polska, Interaktywnie.com, Marketingowiec +, Marketing przy Kawie, Media Run czy Pharma Representative.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing