Jaki pomysł na rozwój biznesu mediowego ma nowy zarządzający i w czym upatruje największe szanse?
Pierwszy kwartał nowego roku to dla Michała Siniarskiego czas wielu zmian. Po 12 latach związku z ZenithOptimedia Group, gdzie przeszedł praktycznie wszystkie szczeble kariery managerskiej, postanowił opuścić spółkę, by przejąć stery i wzmocnić pozycję Media Republic – domu mediowego, wyspecjalizowanego przede wszystkim w planowaniu i zakupie mediów interaktywnych. W tym samym czasie, kiedy finalizowana była sprzedaż większościowych udziałów spółki OS3 Group S.A., podjęto decyzję, aby Sinarski wszedł także do zarządu domu mediowego. Nowy zarządzający dostrzega wiele celów do osiągnięcia jeszcze w tym roku!
Zobacz również
– Wejście Media Republic do OS3 Group S.A. to świetna okazja by zdynamizować biznes i rozwijać się w kierunkach, które w moim odczuciu powinny być absolutnym „must have” w ofertach dla naszych Klientów. O tym, że konwergencja mediów interaktywnych i tradycyjnych to fakt, a afiliacja oraz programmatic to skuteczne działania, nie trzeba nikogo przekonywać. W tym zakresie posiadamy niezbędne, poparte wieloletnim doświadczeniem kompetencje. Nadszedł teraz czas, by wzmocnić kolejne obszary. Chcemy w pełni wykorzystać potencjał tkwiący w użytkownikach mobile’a. Konsumpcja internetu coraz częściej odbywa się za pośrednictwem smartfonów. Byłoby dużym błędem nie rozwijać się w tym kierunku i nie przekonać Klientów, jak wiele nowych możliwości otwiera mobile. Chcę też duży nacisk położyć na wykorzystanie do planowania danych pochodzących z Big Data. Modelowanie danych w celu wspomagania podejmowania decyzji oraz optymalizacji procesów jest przyszłością – komentuje Siniarski.
Podejście Siniarskiego nie jest odosobnione na rynku – eksperci w branży także widzą w tym szansę na zwiększenie pozyskiwanych budżetów. Czym zatem zamierza wyróżnić się Media Republic? Podejściem do Klienta, a właściwie jego celów biznesowych.
– Po pierwsze – nie uznajemy czegoś takiego jak płacenie za „martwe dusze”. I choć coraz rzadziej, to ten proceder wciąż ma miejsce na polskim rynku. Po drugie – realne rozliczanie się z efektów naszej kampanii, w tym także uzależnienie naszego wynagrodzenie od ich osiągnięcia. Za tę deklarację biorę pełną odpowiedzialność, ponieważ jestem pewien skuteczności działań zespołu Media Republic. To kilkanaście osób z unikatowym know-how, które tworzą kampania nie tylko dla dużych, znanych marek, ale także dla mniejszych Klientów, którym zależy na optymalnym wykorzystaniu szans oferowanych przez digital. Rozumiemy potrzeby naszych Klientów bez względu na wysokość budżetu oraz branżę, którą reprezentują. To działania i narzędzia, które proponujemy, mają za zadanie realnie, a nie teoretycznie wpłynąć na ich biznes. Nawet najmniejszy budżet traktujemy, jako wyzwanie – podkreśla Siniarski.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W podobny sposób podchodzi także do pozycji Media Republic – Nie mam teraz ambicji, by być największym na rynku, ale najlepszym owszem. Media Republic to jeden z pierwszych domów mediowych w Polsce, który wyspecjalizował się w komunikacji digitalowej. A to daje nam pewną przewagę konkurencyjną – zrozumienie mechanizmów działających tym obszarem. Widzieliśmy, jak reklama interaktywna rozwijała się, zmieniała, fluktuowała z innymi kanałami dotarcia. Ciągle uczymy się i obserwujemy, także swoje najbliższe otoczenie. Szukamy optymalnych rozwiązań, które najpierw testujemy na sobie. Taka strategia działania pozwala nam być doradcą, a nie tylko wykonawcą zapisanego w tabelce planu. Tu warto także podkreślić, że wejście do OS3 Group S.A. to krok do spełnienia naszej ambicji bycia pierwszym wyborem dla Klientów w obszarze interaktywnym. Dzięki temu zyskaliśmy silne zaplecze merytoryczne. Agencja OS3, wchodząca w skład holdingu, to jeden z kluczowych graczy, który od 20 lat współkształtuje rynek digitalowy w Polsce. Synergia grupy pozwoli nam zagwarantować kompleksową usługę, na najwyższym poziomie, a co za tym idzie spełnić oczekiwania naszych Klientów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing