Michał jest częścią zespołu Euvic Media od maja 2021 roku, kiedy dołączył do agencji na stanowisku group account directora. Dotychczas nadzorował pracę m.in. dla: PKP PLK, Ministerstwa Klimatu i Środowiska czy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego. W ostatnim czasie nadzorował przetarg trzeciej edycji kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny Przejazd”, który został zakończony wygraną Euvic Media.
Na nowym stanowisku będzie nadal koordynował współpracę z powierzonymi pod opiekę firmami, wykorzysta również swoje doświadczenie w zarządzaniu zespołem. Będzie ściśle współpracował z commercial dirctorem, Dawidem Jareckim, by jak najlepiej zidentyfikować możliwości rozwoju dla każdej z firm współpracujących z Euvic Media. Zwiększy się także jego odpowiedzialność za realizację i rozwój strategii biznesowej, w tym za koordynację i kontrolę pracy całego zespołu oraz za jego efektywność.